نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

سرور های تست بازی Battlefield 1 در دسترس کاربران کنسولی قرار گرفتند

از این پس کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم قادر به تجربه آپدیت‌ها و محتویات بازی Battlefield 1 پیش از انتشار عمومی خواهند بود. 

بازی‌های چندنفره معمولا یک سری سرور تست دارند که کاربران برگزیده می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته و آپدیت‌ها و محتویات بازی را، پیش از انتشار عمومی تجربه کنند. Battlefield 1 هم یکی از همین دست بازی‌ها است که سرور‌های تست آن پیش از این در انحصار نسخه پی‌سی بازی بودند. با این حال و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو دایس، سازنده این اثر، اعلام کرده که از این پس کاربران برگزیده بازی روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم به سرور‌های تست دسترسی خواهند داشت و می‌توانند آپدیت‌های بازی را پیش از انتشار نهایی تجربه و آزمایش کنند. 

برای اینکه بتوانید وارد سرور‌های تست بازی Battlefield 1 شوید، باید نسخه اصلی و پرمیوم پس آن را خریداری کرده و مشترک ایکس‌باکس لایو گلد یا پلی‌استیشن پلاس باشید. در صورت داشتن این پیش‌نیاز‌ها، می‌توانید به قسمت More در منو اصلی بازی رفته و گزینه Community Test Environment را انتخاب کنید. البته حتی با وجود انجام این کار‌ها هم دسترسی شما تضمین‌شده نیست و باید منتظر تاییدیه دایس بمانید. 

در دیگر اخبار مرتبط با بتلفیلد 1، چندی پیش ویدیویی از نقشه Albion بازی منتشر شد که یکی از نقشه‌های بسته الحاقی بعدی بازی است. همچنین اخیرا اعلام شد که تعداد کاربران این بازی، از مرز ۲۱ میلیون نفر عبور کرده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده