// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

پاداش ویژه بازیکنان بتای بازی Call of Duty: WWII مشخص شد

کمپانی اکتیویژن اعلام کرد که بازیکنان نسخه‌ی بتای بازی Call of Duty: WWII از پاداش ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

در ماه جاری میلادی، بتای بازی Call of Duty: WWII آغاز خواهد شد و حال، کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: WWII، اعلام کرده که بازیکنان نسخه‌ی بتا از پاداش ویژه‌ای در بازی اصلی برخوردار خواهند شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان نسخه‌ی بتای بازی Call of Duty: WW2 یک پک به نام MP Private Beta Combat در بازی اصلی دریافت خواهند کرد. با توجه به توییت کمپانی اکتیویژن، این پک شامل کلاه، Emblem و Calling Card می‌شود که با استفاده از آن‌ها به بازیکنان نشان می‌دهید که بتای بازی را تجربه کرده‌اید.

اکتیویژن در این‌باره می‌گوید:

در بتای بازی Call of Duty: WWII شرکت کنید و MP Private Beta Combat را به دست بیاورید. این پک شامل Emblem ،Calling Card و یک کلاه خاص می‌شود.

همچنین در ادامه اعلام شده است که جوایز بیشتر، در زمان عرضه‌ی بازی در ماه نوامبر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. فاز اول بتای بازی Call of Duty: WWII در تاریخ سه شهریور (۲۵ آگوست) شروع می‌شود و مختص به پیش‌خریدکنندگان بازی روی پلی استیشن 4 است که تا تاریخ ۶ شهریور (۲۸ آگوست) می‌توانند بتای Call of Duty: WWII را تجربه کنند. فاز دوم نیز در تاریخ ۱۰ شهریورماه (یک سپتامبر) آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۱۳ شهریور (چهار سپتامبر) ادامه دارد. در فاز دوم، پیش‌خریدکنندگان بازی روی ایکس باکس وان نیز به بتای Call of Duty: WWII دسترسی خواهند داشت.


منبع GameSpot GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده