نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

در NBA Live 18 شاهد تیم های بسکتبال بانوان خواهیم بود

کمپانی الکترونیک آرتز پس از اضافه کردن تیم‌های بانوان به سری فیفا، این بار اقدام مشابهی را در مورد NBA Live 18 انجام داده است. 

یکی از اقدامات جالب الکترونیک آرتز در قبال سری بازی‌های فیفا، اضافه کردن تیم‌های بانوان به آن بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت اعلام کرده که اقدام مشابهی را در قبال بازی NBA Live 18 نیز انجام داده است؛ به‌طوری که در این بازی شاهد حضور تیم‌های بسکتبال بانوان خواهیم بود و می‌توان بازی را با تیم‌های WNBA تجربه کرد. 

با اینکه پیش از این در سری NBA Street الکترونیک آرتز شاهد حضور بازیکنان خانم از جمله لیزا لسلی یا سو برد بودیم، اما تا به امروز هیچ بازی شبیه‌ساز بسکتبالی اجازه تجربه کردن بازی با تیم‌های بانوان را فراهم نکرده است و NBA Live 18 اولین بازی‌ای است که در آن شاهد اضافه شدن تیم‌های بانوان هستیم. WNBA معتبر‌ترین لیگ بسکتبال بانوان در جهان است. 

بازی NBA Live 18 در تاریخ نامشخصی از پاییز ۲۰۱۷ برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین یک نسخه دمو از این بازی در تاریخ ۲۰ مرداد منتشر خواهد شد که البته در این نسخه شاهد تیم‌های WNBA نخواهیم بود. شما می‌توانید تریلر E3 2017 این بازی را در زومجی تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده