نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

فروش بازی Friday The 13th از مرز ۱.۸ میلیون نسخه عبور کرد

بازی Friday The 13th با اینکه در زمان عرضه مشکلاتی داشت، اما توانسته حداقل از نظر فروش شرایط خوبی داشته باشد. 

بازی Friday The 13th در حالی چندی پیش منتشر شد که در زمان عرضه، مشکلات و باگ‌های مختلفی داشت. همچنین سازندگان این بازی تصمیم گرفتند تا آن را بدون بخش تک‌نفره داستانی منتشر کرده و انتشار این بخش از بازی را به تاریخ دیگری موکول کنند که این مساله هم اعتراض طرفداران را در پی داشت. مشکلات بازی به حدی بود که سازندگان به منظور عذرخواهی از طرفداران، یک بسته الحاقی رایگان برای بازی منتشر کردند. با این حال حتی این مشکلات و باگ‌ها هم نتوانسته‌اند مانعی در برابر محبوبیت جیسون ورهیز باشند و طبق اعلام سازندگان، فروش بازی Friday The 13th از مرز ۱.۸ میلیون نسخه عبور کرده است. 

کمپانی گان مدیا، ناشر بازی، امروز ضمن اعلام این خبر، گفت که IllFonic، سازنده بازی، از فروش آن امیدوار شده و با تعهد بیش‌تری روی محتویات آینده بازی کار می‌کند:

ما دو ماه سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. با این حال کاربران بازی همواره از ما حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و با اینکه همه‌چیز مطابق میل ما پیش نرفت، ولی حال باور داریم که می‌توانیم آینده خوبی را برای این بازی رقم بزنیم. تیم توسعه بازی بزرگ‌تر شده است و هدف ما اضافه کردن محتویات جدید و همچنین انتشار بخش تک‌نفره بازی است. 

ناشر بازی همچنین اعلام کرد که نسخه فیزیکی بازی، در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و مانند نسخه دیجیتالی، قیمتی معادل ۴۰ دلار خواهد داشت. این نسخه از بازی همچنین یک پوشش مخصوص شخصیت جیسون ورهیز و تعدادی لباس برای کاراکتر‌های دیگر بازی خواهد داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده