نویسنده: رضا اکبری
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

آپدیت بازی GTA V خودروی جنگی جدیدی را به آن اضافه می‌کند

راک‌استار آپدیت جدیدی برای بازی GTA V منتشر می‌کند که شامل تخفیف‌ها، ارتقاها و خودروی جنگی جدیدی است.

شرکت راک استار درباره آپدیت پیش رو و امتیازات آن که این هفته برای حالت چندنفره بازی GTA 5 یا GTA Online ارائه خواهد شد توضیحاتی داد. این آپدیت شامل یک خودروی جدید، تخفیف‌های زیادی برای پناهگاه‌های زیرزمینی مربوط به آپدیت Gunrunning و دیگر تخفیف‌ها است که در کنار یک پنجه بوکس جدید به تمام بازیکن‌هایی که این هفته وارد بازی شوند داده خواهد شد.

در آپدیت این هفته، پوسته‌ی جدیدی برای خودروی Insurgent Pick-up ارائه می‌شود؛ به همراه آپگرید جدیدی برای خودروی زرهی HVY Insurgent Pick-Up. در این تغییر یک اسلحه مینی گان روی این خودرو متصل می‌شود؛ به همراه قابلیت پرتاب Proximity Mines که بیش از پیش قدرت آتش این وسیله را بالا می‌برد. انجام این ارتقاها از طریق کارگاه اسلحه و خودروی مرکز عملیات متحرک (Mobile Operations Center’s Weapon & Vehicle Workshop) امکان‌پذیر است.

GTA V update

علاوه بر این‌ها استودیو Rockstar مقدار زمانی را که بازیکن‌ها در حالت رقابتی Power Mad (که در آپدیت هفته پیش معرفی شد) می‌توانند دو برابر پول و RP دریافت کنند افزایش داده است. این امتیازات ویژه برای بخش Power Mad از حالا تا ۱۶ مردادماه ادامه خواهد داشت. همچنین بازیکن‌ها علاوه بر حالت گفته‌شده در بالا می‌توانند در حالت بازی Deadline یا در ماموریت‌های Mobile Operation هم از امتیازات دو برابر پول و RP استفاده کنند.

GTA V update

تخفیف‌های این هفته بیشتر برای پناهگاه‌ها در نظر گرفته شده است؛ یعنی ۳۰ درصد تخفیف خرید Farmhouse Bunker، مقدار ۲۵ درصد تخفیف خرید Smoke Tree Road Bunker و ۱۰ درصد تخفیف برای Grapeseed Bunker. تمامی نوسازی‌های مربوط به پناهگاه‌ها و ارتقاهایشان هم ۲۵ درصد تخفیف خواهد داشت. برای خرید ماشین‌های Grotti X80 Proto و Ocelot Lynx هم تخفیف‌های ۲۵ درصدی در نظر گرفته شده که در کنار خودرو‌ها، تمامی گاراژها هم ۲۵ درصد تخفیف خواهند داشت.

و اما در آخر، مسابقه ویژه این هفته Target است که محدود به خودروی Ruiner 2000 و مسابقه موتوری جدید Up N Atom خواهد بود. طبق معمول تمامی بازیکن‌ها برای شرکت در مسابقه ویژه، سه برابر RP دریافت می‌کنند و تنها سه نفر اول هستند که مقدار زیادی پول دریافت خواهند کرد. در ضمن هر بازیکنی هم که بتواند در کمتر از زمان معین‌شده مسابقه را به پایان برساند، جایزه بزرگ پولی و RP را دریافت می‌کند. هر دوی این رویداد‌ها تا ۱۶ مرداد ادامه خواهد داشت.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده