نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

ویدیو نقشه Albion بازی Battlefield 1

الکترونیک آرتز و استودیو دایس نقشه Albion بازی Battlefield 1 را برای برخی بازیکنان فعال کرده‌اند و حال ویدیویی از معرفی این نقشه منتشر شده است. 

بسته الحاقی In The Name of the Tsar بازی Battlefield 1 قرار است بازیکنان را به میادین نبرد منجمد شده استونیا در سال ۱۹۱۷ ببرد. به تازگی بازیکنان نسخه پی‌سی بازی Battlefield 1 موفق به تجربه سومین نقشه بسته In The Name of the Tsar بازی از طریق سرور CTR شده‌اند.

کاربری به نام Westie در یوتیوب که یکی از افراد حرفه‌ای سری بتلفیلد محسوب می‌شود، به تازگی این نقشه را بررسی کرده و توضیحات جالبی در این رابطه ارائه داده است. این نقشه که Albion نام دارد، اولین نقشه بازی Battlefield 1 محسوب می‌شود که در یک محیط نبرد واقعی و یک جنگ تمام عیار واقع است. این نقشه در ابعاد وسیع و گسترده‌ای است و مانند آن را از بازی Battlefield 4 به بعد در مجموعه شاهد نبودیم. به همین واسطه شاهد تغییراتی در گیم‌پلی بازی Battlefield 1 هستیم.

Albion یک نقشه ساحلی مخصوص حالت Conquest است. جناح آلمان می‌تواند به طور مستقیم داخل یک کشتی یا قایق‌های کوچک‌تر اطراف اسپاون شود. به همین واسطه فرصت خوبی برای امتحان کردن قایق‌های مخصوص پیاده کردن نیرو در ساحل فراهم می‌شود که با داشتن یک سطح شیب‌دار امکان خروج سریع نیروها را فراهم می‌کند. علاوه بر داشتن فضا برای چندین بازیکن، این قایق به دو مسلسل هم مجهز است. امکان شنا کردن برای رسیدن به ساحل وجود ندارد؛ چرا که فاصله فراوانی میان نقطه اسپاون و ساحل وجود دارد.

در این نقشه هفت پرچم وجود دارد و بیشتر آن‌ها به صورت خوشه‌ای در چند جزیره وجود دارند. نقطه A (یک فانوس دریایی) در منطقه‌ای بی‌دفاع و بسیار در معرض خطر قرار دارد و نقطه B (یک دهکده ماهی‌گیری) با شرایط استراتژیک بهتر خود در یک جزیره نزدیک به نقطه اسپاون آلمان‌ها قرار دارد. با این حال نقطه B در حاشیه قلمروی روس‌ها قرار گرفته است؛ بنابراین هنگام تصرف آن بایستی به خوبی از این نقطه محافظت کنید.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

نقطه C در وسط نقشه و در یک جزیره کوچک واقع شده و امکان دسترسی به آن از نقاط A و B از طریق پل‌ها وجود دارد. استفاده از قایق، شنا یا فرود با چتر نجات هم امکان‌پذیر است، اما مجموعا تمامی روش‌های رسیدن به این نقطه بسیار خطرناک و بی‌دفاع است.

نقاط D و E در یک جزیره بزرگ دیگر و در نزدیکی نقطه اسپاون نیروهای روسیه است. در این جزیره دو توپخانه عظیم و البته نابود شده متعلق به روس‌ها وجود دارد که می‌توانید در ابتدای هر مسابقه آن‌ها را تعمیر کنید تا امکان بمباران مسافت‌های طولانی فراهم شود. نقطه F هم در همین جزیره قرار دارد، اما فاصله آن با نقطه اسپاون نیروهای روسیه بسیار کم است؛ بنابراین نیروهای آلمان امکان تصرف آن برای مدت طولانی را ندارند؛ به خصوص که فاصله آن با نقطه G تنها چند خط سنگر است.

یک بمب‌افکن جدید هم در این نقشه وجود دارد که برای چهار بازیکن جا دارد: دو بازیکن در مسلسل‌های کناری، یک توپچی برای توپ و یک خلبان. سرعت حرکت این هواپیما بسیار کند است و اندازه بزرگی دارد. به این ترتیب، هدف‌گیری آن بسیار وسوسه‌انگیز است. دو وسیله نقلیه عظیم الجثه هم در نقشه وجود دارد (یکی برای هر جناح). نیروهای آلمانی یک ناو جنگی دارند؛ در حالی که روس‌ها به یک بالون مجهز هستند.

با وجود اینکه نقشه Albion فرصت‌های خوبی را برای استفاده از وسایل نقلیه هوایی و آبی فراهم می‌کند، بازی در نقش نیروهای پیاده‌نظام هم لذت‌بخش است؛ چرا که خطرات فراوانی نیروهای زمینی را تهدید می‌کند. بنابراین تصرف و دفاع از نقاط مختلف بسیار خطرناک‌تر از دیگر حالت‌های Conquest بازی Battlefield 1 خواهد بود.

بسته In the Name of the Tsar بازی Battlefield 1 در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) منتشر می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده