// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

عرضه‌ی کنترلر مخصوص دستینی 2 در اروپا و استرالیا

سونی پس از انتشار نسخه‌ پلی‌استیشن 4 بازی بعدی استودیو بانجی یعنی Destiny 2، باندل و کنترلر مخصوص این بازی را عرضه خواهد کرد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی تایید کرد که پس از انتشار بازی دستینی 2، ساخته‌ی استودیوی بانجی، برای پلی‌استیشن 4، باندل و کنترلر مخصوص این بازی را در اروپا و استرالیا عرضه می‌کند.

همان‌طور که در عکس زیر نیز می‌توانید مشاهده کنید، لوگوی بازی Destiny 2 بر روی لایت‌بار کنترلر سفید کنسول پلی‌اسیتشن 4 نقش بسته است. این لوگو به همراه کلاس‌ کاراکترهای بازی و عدد 2 همگی در رنگ طلایی هستند که زیبایی کنترلر را بیش از پیش می‌کند.

destiny 2 special controller

در کنار این کنترلر، برای بازی Destiny 2 باندل‌های پلی‌استیشن 4 پرو با رنگ سفید و سیاه نیز عرضه می‌شوند. این باندل‌ها شامل نسخه‌ی فیزیکی بازی به همراه سیزن‌پس و محتوای ویژه‌ی درون بازی مانند شمشیر افسانه‌ای هستند. برای ساکنین اروپا، علاوه بر باندل پلی‌استیشن 4 پرو، باندل پلی‌استیشن 4 معمولی بازی Destiny 2 نیز عرضه می‌شود. هنوز قیمتی برای این باندل و کنترلر مخصوص دستینی 2 مشخص نشده است.

با توجه به پستی در وبلاگ پلی‌استیشن اروپا، کنترلر مخصوص دستینی 2 در انگلستان، لهستان و روسیه عرضه نمی‌شود. با اینکه خبری از نسخه‌ی آمریکا و کشورهای دیگر هنوز منتشر نشده است، ولی قرار است باندل پلی‌استیشن 4 سفیدی (بدون کنترلر ویژه) برای دستینی 2 امسال در آمریکا عرضه شود.

دستینی 2 در تاریخ ۱۵ شهریور برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌ استیشن 4 عرضه می‌شود. صاحبان کامپیوتر نیز می‌توانند با تاخیر در ۲ آبان نسخه‌ی پی‌ سی را خریداری کنند. از دیگر اخبار Destiny 2 می‌توان به مشخص شدن تاریخ بتای نسخه‌ی پی‌سی اشاره کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده