سازنده بازی Mass Effect: Andromeda با استودیو موتیو ادغام می شود
بعد از عرضه بازی Mass Effect: Andromeda در ماه مارس، خبرهایی مبنی بر اینکه که تعدادی از پرسنل استودیو بایوور مونترآل، از استودیوهای توسعه دهنده زیر مجموعه شرکت الکترونیک آرتز، به یکی دیگر از استودیوهای دیگر این شرکت در شهر مونترآل یعنی استودیو موتیو منتقل خواهند شد اما امروز، الکترونیک آرتز خبر ادغام کامل این دو استودیو را تایید کرده است.
سخنگوی الکترونیک آرتز در صحبت با سایت TechRaptor راجع به این تصمیم گفت:
هر کدام از تیمهای ما در استودیوهای الکترونیک آرتز سراسر دنیا سرشار از استعداد هستند و ما حالا بیشتر از همیشه نیازمند همکاری بین این تیمها روی پروژههای مهم خودمان هستیم. با وجود در دست ساخت بودن چندین پروژه کلیدی در شهر مونترآل، ما استودیو بایوور مونترآل را با استودیو موتیو ادغام میکنیم. این پروسه هم اکنون در حال اجرا است و ما مطمئن هستیم که برای همه اعضای استودیو بایوور مونترآل شغل پیدا خواهیم کرد.
استودیوهای دیگر بایوور که شامل آستین و ادمونتون هستند، طبق روال معمول به کار خود ادامه خواهند داد. اگرچه اخیرا بایوور اعلام کرده بود که کیسی هادسون، کارگردان سابق Mass Effect، به عنوان مدیر جدید استودیو ادمونتون انتخاب شده است؛ همان استودیویی که در حال حاضر روی ساخت بازی Anthem کار میکند.
طبق خبرهای شنیده شده، اعضای سابق استودیو بایوور مونترآل حالا در استودیو موتیو بهطور تمام وقت مشغول کار روی بازی Star Wars: Battlefront II هستند و تیم استودیو موتیو، استودیویی که توسط جید ریموند، تهیه کننده اصلی Assassin’s Creed و عضو سابق یوبیسافت تاسیس شده و اداره میشود، روی یک پروژه عظیم با سبک اکشن ماجراجویی مشابه Assassin’s Creed کار میکنند. استودیو بایوور مونترآل، در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده بود و از این پس قرار است به صورت ادغامشده با استودیو موتیو فعالیت کند.