// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بازی موبایل Castle Burn به صورت محدود عرضه خواهد شد

بازی موبایل Castle Burn همانند بازی پرطرفدار Clash Royale شما را به رقابت رو در رو با دیگر بازیکنان خواهد برد.

تقریبا یک سال پیش بود که استودیو بازی‌سازی سوپرسل، با عرضه‌ی بازی مسابقه‌ای کلش‌ رویال، ضمن سودآوری در بخش مالی توانست سبکی جدید از سری بازی‌های PvP یا رقابت رو‌ در روی بازیکن‌ها را روانه بازار کند. در همین راستا دیگر شرکت‌های بازی‌ساز رقیب در نظر دارند تا به گونه‌ای با الگوبرداری از بازی کلش رویال بتوانند موفقیتی مشابه با سوپرسل را برای خود رقم بزنند.

یکی از همین شرکت‌های رقیب، استودیو دیلوژن است که قرار است بازی Castle burn را با گیم‌پلی‌ای تقریبا مشابه با بازی کلش رویال به صورت محدود عرضه کند. داستان بازی همان روال همیشگی بازی کلش رویال را خواهد داشت؛ یعنی می‌توانید با دریافت کارت‌های جدید، خود را به نیروهای جدید و قوی‌تر مجهز کنید و همچنین آنان را ارتقاء دهید.

اما طبق آخرین تریلر پخش شده از بازی می‌توان به تفاوت‌هایی میان این دو بازی‌ پی برد. در بازی موبایل Castle Burn می‌توان حین انجام بازی کارت‌های دلخواه خود را به لیست حمله‌ اضافه کرد که این چنین قابلیتی در رویال کلش امکان‌پذیر نبود. از دیگر تفاوت‌های بازی می‌توان به اضافه شدن هیروها اشاره کرد که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید رقابت را هر جور که دوست دارید رقم بزنید.

نسخه‌ی اندروید بازی Castle Burn در یازدهم اگوست در کشور فیلیپین و همچنین نسخه آیفون آن در اوایل سپتامبر برای کشورهای استرالیا و تایلند به صورت محدود منتشر خواهد شد. اما به هر حال پیش‌بینی می‌شود که بازی به صورت رسمی و جهانی در پاییز ۲۰۱۷ عرضه گردد.

 

 برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده