نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

نسخه نهایی بازی Ark: Survival Evolved تاخیر خورد

طبق اعلام استودیو وایلدکارد، بازی Ark: Survival Evolved تاخیر خورده و تقریبا سه هفته دیرتر از موعد اعلام‌شده عرضه خواهد شد. 

بازی Ark: Survival Evolved از مدت‌ها پیش در حالت Early Access منتشر شده و حال قرار بود نسخه نهایی آن در تاریخ ۱۶ مرداد برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. با این حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو وایلدکارد، سازنده بازی، اعلام کرده که این اثر کمی دیرتر از موعد اعلام‌شده و در تاریخ ۷ شهریور (۲۹ آگوست) منتشر خواهد شد. سازندگان همچنین بیانیه‌ای هم در مورد این تاخیر منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

از تمامی افرادی که بابت این تاخیر ناراحت شدند، عذرخواهی می‌کنیم. چنین اتفاقی واقعا ناراحت‌کننده است و ما هم وقوع آن را پیش‌بینی نکرده بودیم. با این حال امروز در شرایطی هستیم که باید بازی را با کمی تاخیر منتشر کنیم. ابتدا قصد داشتیم کمی زودتر این موضوع را با شما در میان بگذاریم ولی بعدا تصمیم گرفتیم ابتدا به یک جمع‌بندی نهایی برسیم و پس از آن بیانیه خودمان را منتشر کنیم. 

سازندگان همچنین اعلام کردند که نقشه Ragnarok بازی در تاریخ ۷ شهریور برای نسخه‌های کنسولی منتشر شود. این در حالی است که این نقشه قرار بود زودتر در دسترس قرار بگیرد. سازندگان اعلام کردند که این زمان بیش‌تر، باعث خواهد شد تا این نقشه تکمیل‌تر و بهتر شود. علاوه بر این در تاریخ ۷ شهریور یک آپدیت بزرگ هم برای نسخه کامپیوتر بازی منتشر خواهد شد که سازندگان گفته‌اند این آپدیت بسیار بزرگ و غنی خواهد بود و طرفداران می‌توانند انتظار ویژگی‌های جذابی را داشته باشند. 

بازی Ark: Survival Evolved در حالی قرار است ۷ شهریور به صورت نهایی منتشر شود که چندی پیش قیمت آن به ۶۰ دلار افزایش پیدا کرد و همین مساله هم اعتراض گیمر‌ها و حتی برخی بازی‌ساز‌ها را به دنبال داشت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده