نویسنده: رضا اکبری
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

شخصیت بعدی بازی Heroes of the Storm معرفی شد؛ ظهور یک شخصیت سرسخت

شخصیت جدیدی که به بازی Heroes of the Storm اضافه خواهد شد Garrosh نام دارد و از خانواده Orc‌ها است. همچنین تعدادی Skin و Mount جدید هم به این بازی اضافه خواهد شد.

Garrosh Hellscream، فرمانده قبایل نژاد اُرک و یکی از کاراکتر‌های نام‌آشنا‌ی بازی World of Warcraft به‌زودی به عنوان یکی از هیرو‌ها به بازی Heroes of the Storm اضافه می‌شود. Garrosh هیرو‌یی در کلاس Warrior خواهد بود که به‌خاطر میزان Armor و Health بالا به سختی از پا درمی‌آید و اصطلاحا نقش «تانک» را برای تیم ایفا می‌کند؛ اما بر خلاف هیرو‌های دیگر این کلاس که از مهارت‌هایشان برای دفاع در مقابل حملات یا ضد ضربه شدن استفاده می‌کنند، Garrosh بسته به میزان سلامتی‌ای که از دست می‌دهد، صدمه کمتری می‌خورد. Trait این هیرو Armor Up است که به ازای هر دو درصد Health از دست رفته، مقدار یک Armor به او اضافه می‌کند که با این حساب Garrosh با درصد Health خیلی کم مسلما به‌سختی از پا درخواهد آمد!

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اولین Ability این هیرو GroundBreaker نام دارد که به محدوده کوچکی تا جلوی هیرو خسارت وارد می‌کند و همین‌طور کسانی که در لبه این محدوده قرار گرفته باشند را به طرف خودش می کشد. مهارت دوم، Bloodthirst، به نزدیک‌ترین دشمن صدمه می‌زند و به ازای ۱۰ درصد میزان Health از دست رفته Garrosh را بازیابی (Heal) می‌کند که البته اگر سوژه موردنظر یکی از هیرو‌ها باشد مقدار Heal تا ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. اما سومین مهارت این هیرو از بقیه هیجان‌انگیزتر است. او با مهارت سوم یعنی Wrecking Ball می‌تواند یکی از دشمنان (از جمله هیرو‌های دشمن) را از روی زمین بردارد و در محدوده دایره شکلی اطراف خودش پرت کند تا به کسی که برخورد می‌کند و بقیه دشمنانی که در محدوده سقوط قرار دارند خسارت وارد کند و همگی کند شوند.

اولین Heroic Ability برای Garrosh به نام Warlord’s Challenge است که تمامی دشمنان اطراف را Taunt و Silence می‌کند و مجبورشان می‌کند تا ۱.۵ ثانیه به Garrosh ضربه بزنند؛ درست چیزی شبیه به مهارت Axe در بازی Dota 2. دومین انتخاب در Heroic Ability قابلیت هجومی‌تری به هیرو می‌دهد که به نام Decimate نام‌گذاری شده است. با استفاده از این قابلیت Garrosh تبر خود را می‌چرخاند و به اطرافیان صدمه می‌زند و آنها را کند می‌کند. او تا سه بار هم می‌تواند این توانایی را ذخیره کند. ضربه زدن به هیروهای دشمن با این مهارت Cooldown آن را پایین می‌آورد.

بلیزارد به‌جز معرفی هیروی جدید HoTS در تریلری که منتشر کرد از محتواهای دیگر در حال ساخت خود برای این بازی پرده برداشت؛ از جمله Mount جدید که به شکل یک موتورسیکلت است و وقتی می‌خواهید از آن پیاده شوید با یک تک‌چرخ این کار را خواهید کرد به همراه چندین Skin یا پوسته جدید مانند لباس فرم Terran از سری بازی‌های Starcraft و یک اسکین برای Garrosh که در آن از سلاحی اره-مانند استفاده می‌کند و اسکین دیگری شبیه به نیرو‌های Ultralisk از Starcraft برای شخصیت Anub’arak.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این هیرو و بقیه محتویات جدید توسط بلیزارد مشخص نشده و باید تا هفته‌های بعد منتظر اعلام زمان آن بود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده