نویسنده: رضا اکبری
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

محتوای جدید بازی War Thunder به زودی منتشر می‌شود

بازی War Thunder محتویات زیادی از جمله کشتی‌های جدید، تانک‌ها و خودروهای جنگی و تعداد زیادی ویژگی‌های دیگر خواهد داشت که به زودی به این بازی اضافه خواهند شد.

شرکت Gaijin Entertainment، سازنده و ناشر بازی War Thunder، اعلام کرد که به زودی محتوا‌ی جدیدی را برای این بازی منتشر خواهد کرد.

اول از ناوشکن‌ها شروع می‌کنیم که پنج مدل از آنها به بازی اضافه خواهند شد. ناوشکن کشور آلمان 1936-Class Z20 Karl Galster خواهد بود. برای کشور انگلستان Tribal-Class، برای شوروی 7-U-Class، برای کشور آمریکا ناوشکن Fletcher-Class و برای ژاپن Yugumo-Class معرفی شده است. در ادامه و به دلیل مثبت بودن نظر بازیکنان نسبت به اولین نبرد‌های دریایی بازی که تنها شامل ناوشکن‌ها می‌شد، این‌بار این حالت شامل دو نوع وسیله دیگر از جمله هواپیما و قایق‌های جنگی می‌شود.

هنوز تاریخی برای هیچ‌کدام از این قابلیت‌ها و وسایل جدید اعلام نشده، اما در هر صورت بازیکنان قادر خواهند بود در سرور آزمایشی پیش رو از این امکانات استفاده کنند.

در عملیات S.U.M.M.E.R می‌توانید با هر وسیله‌ای که دوست دارید بازی کنید. بازیکن‌ها تا ۶ شهریور می‌توانند چهار نوع مختلف از خودروهای جنگی زمینی و تانک‌ها از جمله تانک چینی Type 65، تانک آلمانی Sd.Kfz. 234/4 Pakwagen، جنگنده آمریکایی P-43A-1 Lancer و جنگنده ژاپنی Ki-94-II را آزاد کنند. خبر دیگر مربوط به War Thunder این بود که در اواسط سال میلادی جدید پلی استیشن 4 پرو هم از این بازی پشتیبانی خواهد کرد.

War Thunder در دسامبر ۲۰۱۶ عرضه شد که پیش از آن، چند سال در حالت بتای عمومی بود. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های ویندوز، مک، لینوکس و دستگاه‌های اندرویدی قابل دریافت است. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده