نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

توضیحات مدیر EA در مورد بازی Red Dead Redemption 2 و تاخیر خوردن آن

مدیر الکترونیک آرتز اخیرا اعلام کرده که تاخیر در عرضه بازی Red Dead Redemption 2، باعث خواهد شد تا بازی‌های کمپانی‌های دیگر شانس بیش‌تری برای موفقیت داشته باشند. 

کمپانی الکترونیک آرتز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت بازی‌سازی، چند روز پیش گزارش فروش خود را ارائه کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی این شرکت، به اظهارنظر در مورد بازی Red Dead Redemption 2 پرداخته است. یورگنسن در صحبت‌های خود اعلام کرد که تاخیر خوردن این بازی که ابتدا قرار بود پاییز امسال منتشر شود، باعث خواهد شد تا EA و دیگر شرکت‌های بازی‌سازی، شانس بیش‌تری برای موفقیت بازی‌هایشان داشته باشند. البته یورگنسن اعلام کرده که بازی بزرگی مانند Red Dead Redemption 2، قطعا می‌تواند به نفع صنعت بازی باشد و باعث شود که این صنعت یک قدم رو به جلو بردارد. یورگنسن در این مورد گفت:

اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که گاهی عرضه برخی بازی‌های بزرگ، باعث می‌شود تا بازار کاملا به نفع آن بازی شود و در نتیجه رقابت بین بازی‌ها سخت‌تر شده و شانس موفقیت بازی‌های دیگر کاهش پیدا می‌کند. اما از طرف دیگر، عرضه چنین بازی‌هایی یک اتفاق خوب هم محسوب می‌شود. برای مثال زمانی که بازی GTA V عرضه شد، باعث رشد عالی بازار بازی‌های ویدیویی شد. این بازی باعث شد تا کنسول‌ها هم فروش بهتری داشته باشند و در کل یک هیجان عالی وارد بازار بازی‌های ویدیویی کرد که برای تمامی افراد و شرکت‌های فعال در آن، اتفاق خوبی است. 

البته یورگنسن در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرد که EA هرگز ترسی از رقابت با بازی‌های بزرگ نداشته و در گذشته هم بازی‌های این شرکت، با بازی‌های بزرگی در یک بازه منتشر شده‌اند:

عرضه همزمان بازی‌هایمان با بازی‌های بزرگ، چیزی نیست که ما را اذیت کند. حتی این قضیه به نوعی ما را هیجان‌زده هم می‌کند. با این حال ما پیش از این برنامه‌ریزی کرده بودیم که یک سری از بازی‌هایمان قرار است با Red Dead Redemption 2 در یک بازه زمانی عرضه شوند و حال که این بازی تاخیر خورده است، شانس بازی‌های ما بیش‌تر خواهد بود. 

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است بهار سال آینده میلادی برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. راک‌استار اعلام کرده بود که دلیل تاخیر در عرضه این بازی، این است که آن‌ها برای رساندن Red Dead Redemption 2 به کیفیت ایده‌آل، نیاز به زمان بیش‌تری دارند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده