نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Street Fighter II با یک آغاز عالی همراه بوده است

کپکام در جریان گزارش مالی سه ماه اولش از سال مالی ۲۰۱۸ اعلام کرد که عرضه‌ی بازی Street Fighter II شروع بسیار خوبی داشته است.

کپکام گزارش مالی سه ماه اولش از سال مالی ۲۰۱۸ (تا روز ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷) را منتشر کرد. این کمپانی صدور مجوز‌، بازی‌های عرضه شده و بازی‌های Arcade را دلایل افزایش عملکرد مالی‌اش اعلام کرد. طبق این گزارش کپکام در هر دو بخش فروش محصولات و سود حاصل از فروش عملکرد بهتری نسبت به همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته داشته است.

طبق این گزارش فروش درآمد حاصل از فروش محصولات برای کپکام ۱۰۵ میلیون دلار بوده است، این درآمد از رشد ۷ درصدی این بخش نسبت به ۹۸ میلیون دلار سال گذشته خبر می‌دهد. سود خالص کپکام در این چهار ماه ۷.۴ میلیون دلار بوده است، این میزان از درآمد نشان از رشد ۱۳ درصدی نسبت به ۶.۵ میلیون سود در سال گذشته دارد.

کپکام اعلام کرد که این پیشرفت‌ها از یک طرف حاصل کاهش هزینه‌های اضافی در سه ماه گذشته است، و از طرف دیگر  عرضه‌ی بازی‌هایی مانند Resident Evil 7، Monster Hunter XX و البته عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ از بازی Street Fighter II یعنی Ultra Street Fighter II: The Final Challenger است.

به عقیده‌ی کپکام بازی Ultra Street Fighter II: The Final Challenger که در تاریخ ۲۶ می (جمعه، پنج خرداد) عرضه شده، با یک آغاز عالی همراه بوده است. با اینکه بازی‌های Resident Evil 7 و Monster Hunter XX در سال مالی گذشته عرضه شده‌اند، اما هنوز هم از دلایل پیشرفت مالی کپکام در چهار ماه گذشته به شمار می‌روند.

کسب و کارهای دیگر کپکام نیز به این رشد مالی کمک کرده‌اند، کسب و کار مربوط به بازی‌های Arcade (بازی‌های عملی)، صدور مجوز‌های مختلف و درآمد حاصل از حق امتیاز فروش محصولات مرتبط با کاراکتر‌های کپکام ۱۳.۵ درصد نسبت به همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته رشد داشته است.

از پروژه‌های آینده کپکام می‌توان به بازی Marvel VS. Capcom: Infinite که قرار است در تاریخ ۱۹ ستامبر (سه‌شنبه، ۲۸ شهریور) برای کنسول‌های PS4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده