نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

بازی موبایل Middle-earth: Shadow of War معرفی شد

کمپانی برادران وارنر ضمن معرفی بازی اندروید و آیفون Middle-earth: Shadow of War، خبر از حضور شخصیت‌های محبوبی در این بازی داد. 

بازی Middle-earth: Shadow of War یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های امسال است که در تاریخ ۱۸ مهر برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر یک بازی موبایل با محوریت این بازی و با نام Middle-earth: Shadow of War معرفی کرده که قرار است پاییز امسال برای اندروید و آیفون منتشر شود. 

Middle-earth: Shadow of War یک بازی اندروید و آیفون رایگان در سبک نقش آفرینی خواهد بود و در آن قادر خواهید بود تیمی از قهرمان‌های مختلف و مطرح دنیای ارباب حلقه‌ها را جمع کرده و تیم خود را بسازید. از جمله شخصیت‌هایی که حضور آن‌ها در بازی تایید شده، می‌توان به گیملی، آراگورن، بورومیر، کلبریمبور، تالیون و الاتریل اشاره کرد. همچنین سازندگان وعده حضور شخصیت‌های مطرح دیگری را هم در بازی داده‌اند. 

این بازی موبایل توسط استودیو IUGO Mobile Entertainment ساخته می‌شود؛ استودیو‌یی که پیش از این بازی‌هایی چون The Walking Dead: Road to Survival را در کارنامه دارد و موفق شده از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای این بازی از سری The Walking Dead، درآمدی معادل ۱۶۸ میلیون دلار داشته باشد. 

با اینکه بازی موبایل Middle-earth: Shadow of War هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما امکان پیش ثبت‌نام آن فعال شده است. کاربرانی که برای نسخه اندروید بازی ثبت‌نام کنند، به شخصیت Shelob دسترسی خواهند داشت و افرادی هم که برای نسخه آیفون بازی ثبت‌نام کنند، شخصیت Ratbag و یک ارتش از ارک‌ها را دریافت خواهند کرد. نکته قابل ذکر دیگر در بازی موبایل Middle-earth: Shadow of War، بهره بردن آن از سیستم نمسیس مانند نسخه کنسولی است که باعث می‌شود دشمنان رفتار شما را به خاطر بسپارند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده