نویسنده: یونس بهرامی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

بتا محدود بخش چندنفره بازی Final Fantasy XV به زودی آغاز می‌شود

در جدیدترین بتای محدود بازی Final Fantasy XV، می‌توانید با دوستان خود به انجام بازی بپردازید. 

کمپانی اسکوئر انیکس به‌زودی یک بتای محدود را برای بخش چندنفره‌ی بازی Final Fantasy XV راه‌اندازی می‌کند که در واقع، مربوط به بسته‌ی الحاقی جدید بازی با نام Comrades می‌شود. افرادی که سیزن پس بیست و پنج دلاری بازی را خریداری کرده و دارای اشتراک پلی‌استیشن پلاس یا ایکس‌باکس لایو گلد باشند، می‌توانند هفته‌ی بعد از ۳ تا ۶ اوت (مصادف با ۱۲ تا ۱۷ مرداد) بخشی از این بسته‌ی الحاقی را تجربه کنند.   

بسته‌ الحاقی Comrades تجربه‌ای کوآپ را برای بازی نقش‌آفرینی Final Fantasy XV به ارمغان می‌آورد. بازیکن‌ها در این بسته‌ی الحاقی می‌توانند شخصیت و آواتار خودشان را خلق کنند و در جهان بازی همراه دوستانشان (تا سقف سه نفر) به انجام کوئست‌ها بپردازند. همچنین این بسته‌ی الحاقی شامل مجموعه‌ای از سلاح‌ها و Sigilهای جدید با الگوهای حمله متفاوت می‌شود و در کوئست‌های مربوط به بخش تک‌نفره، بقیه‌ی کاراکترها از طریق هوش مصنوعی کنترل می‌شوند. در زیر می‌توانید تصویری از این بازی مشاهده کنید: 

Final Fantasy XV

بتای محدود از این بسته‌ی الحاقی تنها ارایه‌دهنده‌ی نمونه‌ای از این بسته‌ی الحاقی است و محتویات کامل در زمان عرضه Comrades در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. با توجه به بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی بازی گذاشته شده است، شرکت‌کنندگان در این بتا، می‌توانند هشت شخصیت و آواتار بسازند و همین‌طور قادرند با «المان‌هایی که محدود به نسخه‌ی تست (بتا) بازی شده‌اند» آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. این بتای محدود، دارای چهار نوع مختلف سلاح است که الگوهای حمله آن یا به عبارتی دیگر، شیوه‌ی مبارزه با آن‌ها، نسبت به «الگوهای حمله‌ی نوکتیس تغییر کرده‌اند». علاوه بر این، بازی‌کن‌ها می‌توانند به انجام سه کوئست جدید بپردازند.

اسکوئر انیکس برای اولین بار بسته‌ی الحاقی Comrades را اکتبر سال جاری معرفی کرده بود، اما اطلاعات و جزییات چندانی از آن منتشر نشد. البته اخیراً در جریان جدیدترین اخبار بازی، تصویری از سیستم ساخت کاراکتر این بازی منتشر شد و هاجیمه تاباتا در آن زمان اعلام کرد که ممکن است این سیستم در بخش تک‌نفره بازی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای بسته‌ی الحاقی Comrades یک بروزرسانی منتشر خواهد  شد که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا در نقش نوکتیس و دوستانش نیز به بازی بپردازند. 

اسکوئر انیکس هنوز تاریخ عرضه این DLC را اعلام نکرده است و اطلاعات جدید در «آینده» منتشر خواهد شد. در عین حال، مخاطبان بازی تا آن زمان می‌توانند خود را با بسته‌ی الحاقی دیگر این بازی به نام Episode Prompto سرگرم کنند که در تاریخ ۲۷ ماه ژوئن (مصادف با ۶ تیر ماه) عرضه شد. همچنین در DLC بعدی که دسامبر سال جاری قرار است منتشر شود، بازی‌کن‌ها در نقش دوست دیگر نوکتیس به اسم Ignis قرار خواهند گرفت. 

بازی Final Fantasy هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده