// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷

بازی رایگان Warframe میزبان آپدیت عظیمی برای کنسول ها شد

استودیو Digital Extremes آپدیت جدید بازی Warframe را که Chains of Horrow نام‌ دارد، برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر کرد.

در میان اخبار بازی، استودیو مستقل دیجیتال اکستریمز (Digital Extremes) جدیدترین و موردانتظارترین آپدیت بازی Warframe را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. این آپدیت که Chains of Horrow نام دارد، پیش‌تر در تاریخ ۷ تیر ماه (۲۸ ژوئن)‌ برای کامپیوتر منتشر شده بود. این آپدیت، محتویات زیادی را به همراه ماموریت‌های جدید به این بازی اضافه کرده است.

این آپدیت کارکاتر یا به اطلاح «فریم» جدیدی را با نام Horrow به این بازی اضافه می‌کند که در پایین و عکس شاخص مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید. این قهرمان با در دست گرفتن قدرت Void به کمک هم‌تیمی‌های خود می‌رود و با افزایش مقاومت هم‌تیمی‌هایش، آنها را کشنده‌تر می‌کند. اولین قابلیت این کاراکتر Condemn نام دارد و در حالی که دشمنان خود را در مکانی به زنجیر می‌بندد، مقاومت خود را افزایش می‌دهد. دومین قابلیت وی Penance نام دارد، این قابلیت با اینکه از زره خود کسر می‌کند، با توجه به میزان ضرباتی که به دشمن وارد می‌کند، خود را احیا می‌کند در حالی که سرعت شلیک و تعویض خشاب خود را نیز افزایش می‌دهد. سومین توانایی «هارو» Thurible نام دارد که پس از کشتن دشمنان به وی و هم‌تیمی پیرامون او انرژی زیادی می‌بخشد. در انتها، آخرین قابلیت وی Covenant نام دارد که به او اجازه می‌دهد تا با محافظت کردن وی و هم‌تیمی‌های خود تا مدت زمان کوتاهی از حملات دشمنان به دور بماند.

warfame

در کنار فریم جدید، این آپدیت ماموریت جدیدی را به این بازی اضافه کرده است که در Codex برای کاربرانی که The War Within را به اتمام رسانده باشند و Mot را در اختیار داشته باشند، در دسترس قرار خواهد گرفت. این آپدیت همچنین بهبود‌هایی را در محیط‌های این بازی اعمال کرده است که شامل نورپردازی و گیاهان می‌شود. همچنین کاراکتر جدیدی نیز از نوع Grineer به جمع دشمنان این بازی پیوسته است. دشمن جدید Nox نام دارد که با سلاح‌ سمی و کشنده خود به طرف شما حباب‌هایی از سم را شلیک می‌کند که پس از منفجر شدن به حریفان می‌چسبد.

آخرین محتوایی که این آپدیت به بازی اضافه می‌کند سلاح‌های جدید است که در ادامه می‌توانید از جزئیات آنها با خبر شوید:

  • کلت Knell: کاربران با استفاده از این سلاح می‌توانند پس از هدشات کردن دشمنان تا مدت زمان کوتاهی از ضربات کریتیکالی بهره‌مند شوند.
  • نیزه Scourge: کاربران با استفاده از این نیزه می‌توانند به طرف دشمنان خود پلاسما شلیک کنند یا اینکه با انتقال انرژی به حریفان پیرامون خود، آنها را آغشته به طلسمی کنید که تیر‌ها را به سمت آنها جذب کند.

بازی Warframe هم‌اکنون فاز عمومی خود را به عنوان یک بازی رایگان یا به اصطلاح Free to Play پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، PS4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی در دسترس است. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده