// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

اتومبیل های کلاسیک در بازی Forza 7 حضور خواهند داشت

استودیوی ترن 10، سازنده‌ی Forza 7، به تازگی تایید کرده است که چندین اتومبیل کلاسیک و قدیمی نیز در این بازی حضور خواهند داشت.

چندی پیش مایکروسافت اعلام کرده بود که بازی Forza 7 شامل ۷۰۰ ماشین است. در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی ترن 10 تایید کرد که ماشین‌های کلاسیک نیز جزو این ۷۰۰ خودرو Forza 7 هستند. این ماشین‌ها تنها شامل خودروهای آمریکایی دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ میلادی نمی‌شود، بلکه به مدت‌ها قبل، یعنی قبل از جنگ جهانی دوم که مسابقات رانندگی در اول راه خود بودند، بازمی‌گردد. استودیو Turn 10 گفته است که خودروهای کلاسیک بازی Forza 7 شامل اولین ماشین‌ مسابقه‌های سازنده‌های معروف که صنعت خودروسازی را متحول کردند نیز می‌شود.

شما می‌توانید لیست کامل ماشین‌های کلاسیک Forza 7 را در سایت این بازی مشاهده کنید. از خودرو‌های معروف معرفی‌شده می‌توان آلفا رومئو ۱۵۸ (سال ۱۹۵۰)، شورلت کوروت (سال ۱۹۵۳) و فولکس واگن Karmann Ghia (سال ۱۹۶۷) را نام برد. حضور فولکس واگن نیز در Forza 7 جالب توجه است؛ چرا که در بازی قبلی استودیوی Turn 10، این سازنده‌ی خودرو به علت مشکلات لایسنس غایب بود. در هر صورت ترن 10 با این شرکت به توافق رسیده و شاهد خودرو‌های آن در فورتزا 7 خواهیم بود.

بازی Forza Motorsport 7 از تاریخ ۷ مهر (۲۹ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده