// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

قابلیت Photo Mode بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice معرفی شد

امروز استودیوی نینجا تئوری،‌ سازنده‌ی Hellblade: Senua's Sacrifice، بخش Photo Mode این بازی را رسما معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی نینجا تئوری، که با بازی Enslaved، بازی DMC: Devil May Cry و بازی Heavenly Sword شناخته می‌شود،‌ اطلاعاتی را در مورد بخش Photo Mode بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در دسترس گذاشت.

با توجه به صحبت‌های استودیوی نینجا تئوری، شما می‌توانید با قابلیت Photo Mode بازی،‌ هم از مبارزات و هم از دنیای زیبای بازی اسکرین‌شات بگیرید. پس از گرفتن اسکرین‌شات نیز می‌توان با فیلترها و ابزارهای متخلف آن را شخصی‌سازی کرد. همچنین دسترسی به بخش Photo Mode بازی Hellblade نیز بسیار آسان طراحی شده و با مراجعه به منوی بازی می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

Hellblade: Senua's Sacrifice ترکیبی از همه‌ی المان‌هایی است که عادت داریم در بازی‌های Ninja Theory مشاهده کنیم. از این المان‌ها می‌توان به گرافیک هنری خاص، مبارزات چالش‌برانگیز و داستان قوی اشاره کرد. در داستان Hellblade، ما Senua را در دنیایی جهنمی کنترل می‌کنیم که بخشی از آن واقعیت و بخشی نیز ساخته‌ی ذهن او است.

Hellblade: Senua's Sacrifice در ۱۷ مرداد (۸ آگوست) با قیمت ۳۰ دلار برای پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. چند اسکرین‌شات را که با حالت Photo Mode این بازی تهیه شده‌اند، در زیر مشاهده می‌کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده