// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۳۰

کارگردان بازی Hitman: Absolution به کریستال داینامیکس پیوست

استودیوی بازی‌سازی کریستال داینامیکس اخیرا شاهد ورود دو عضو جدید بوده که کار خود را بر روی Rise of the Tomb Raider و دیگر پروژه‌های در دست ساخت آغاز کرده اند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
یکی از این دو عضو تازه وارد کسی نیست جز «تور بلیستاد»، او وظیفه کارگردانی و طراحی هنری بازی Hitman: Absolution را بر عهده داشته است و اکنون بیش از بیست سال است که در این صنعت فعالیت خود را آغاز کرده. خبر استخدام او امروز به صورت رسمی توسط استودیو اعلام شد که با توجه به آن مسئولیت بلیستاد کارگردانی بخش «کارایی و اجرا» خواهد بود.
تور کار خودش را بیش از دو دهه پیش از استودیوی فانکام در نروژ شروع کرد، بعد از آن او به سوی دانمارک حرکت کرد تا ده سال برای استودیوی IO Interactive فعالیت کند که در طی این مدت نقش شایانی در توسعه‌ی مجموعه هیتمن داشته است. تور در آخرین کارش برای کارگردانی و طراحی هنری بازی Hitman: Absolution انتخاب شد. اخیرا او به مناطق آفتابی کالیفرنیا نقل مکان کرده تا به عنوان کارگردان بخش «کارایی و اجرا» در کریستال داینامیکس فعالیتش را شروع کند.
دومین عضو جدید نیز «نیت ولز» است که خودش چندی قبل از طریق تویتر خبر استخدامش را منتشر کرده بود اما به هر حال همراه تور بلیستاد او هم به صورت رسمی معرفی شد.
نیت غالبا به خاطر کار خود برای ناتی داگ به عنوان طراح اصلی در پروسه ساخت The Last of Us شناخته می‌شود. او به عنوان کارگردان بخش طراحی محیط به کریستال داینامیکس پیوسته است.
قبل از این موارد نیز نیت ولز بر روی بازی‌هایی مانند System Shock 3 و Thief: The Dark Project کار کرده است، پس از آن او به استودیوی ایرشنال گیمز پیوست تا بر روی Bioshock و BioShock: Infinite فعالیت کند. هر دوی این افراد به شدت پر استعداد هستند و سابقه بسیار طولانی و درخشانی هم در حوضه تخصصی خود داشته‌اند لذا استخدام‌شان قطعا برای کریستال داینامیکس پر سود خواهد بود. منبع: SegmentNex


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده