نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ انتشار نسخه بتا عمومی بازی LawBreakers

استودیو باس‌کی پروداکشنز تاریخ آغاز نسخه بتا عمومی بازی LawBreakers را اعلام کرد. 

بازی LawBreakers جدید‌ترین ساخته کیلیف بیلزینسکی، خالق سری Gears of War است. این بازی در استودیو باس‌کی پروداکشنز ساخته می‌شود و تا به امروز چندین نسخه بتا و آلفای محدود برای آن برگزار شده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان LawBreakers تاریخ انتشار نسخه بتا عمومی بازی را اعلام کردند. بر این اساس علاقه‌مندان قادر خواهند از تاریخ ۶ مرداد تا ۹ مرداد به این نسخه دسترسی داشته باشند. 

همچنین سازندگان بازی امکان دانلود نسخه بتا عمومی بازی را هم فراهم کرده‌اند و تا فردا فرصت دارید تا این نسخه را دریافت کنید و بلافاصله پس از شروع شدن بتا، آن را تجربه کنید. همچنین گیمر‌ها قادر خواهند بود دو چالش مختلف را در نسخه بتای عمومی بازی پشت سر بگذارند. یکی از این چالش‌ها مخصوص نسخه پی سی و دیگری هم مخصوص نسخه پلی استیشن 4 است. 

چالش نسخه پی‌سی بازی Early Bird Beta Contest نام دارد و برای اینکه آن را با موفقیت پشت سر بگذارید، باید در ساعت اولیه انتشار نسخه بتا (بتا ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه به وقت ایران در دسترس خواهد بود) آن را تجربه کرده و سه مسابقه را تمام کنید. با این کار وارد قرعه‌کشی برای برنده شدن یک کارت گرافیک GTX 1080ti یا یک مدل اسلحه بسیار زیبا خواهید شد. چالش مخصوص نسخه پلی‌استیشن 4 بازی هم Play the Beta نام دارد و برای پشت سر گذاشتن آن، باید عکسی از بازی گرفته و آن را روی توییتر با هشتگ‌های #LBBetaPS4 و #SkilledAF به اشتراک بگذارید. با این کار شانس به‌دست آوردن یک کنسول پلی‌استیشن 4 با طرح بازی را خواهید داشت. 

البته باید به این مورد اشاره کرد که هر دو این چالش‌ها فقظ مختص کاربران آمریکای شمالی هستند. بازی LawBreakers در تاریخ ۱۷ مرداد برای پی‌سی و PS4 منتشر خواهد شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده