نویسنده: سهند عباسپور
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

تصاویر جدید و زیبایی از بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر شد

Hellblade: Senua’s Sacrifice، بازی جدید نینجا تئوری، با عکس‌های جدیدش نظر شما را در مورد زیبایی یک بازی ویدیویی تغییر می‌دهد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به لطف دد اند تریلز، تصاویر سینمایی جدیدی از بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر شده‌ است.

اگر تا به حال نام دد اند تریلز را نشنیده‌اید، باید بدانید که این پروژه توسط هنرمند و نویسنده‌ی سابق صنعت گیم اداره می‌شود که استعداد و علاقه‌ی زیادی به ثبت کردن زیبایی در بازی‌های ویدیویی دارد. این پروژه به صورتی خاص برای بزرگداشت و به عبارتی قدردانی از کار و استعداد هنرمندانی است که در صنعت بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کنند و این کار از طریق ثبت کردن تصاویر بسیار زیبا از کار این هنرمندان انجام می‌شود. به علاوه، شاید عکس‌هایی که در این پروژه ثبت می‌شوند، عکس‌هایی عادی نباشند؛ یعنی آن‌هایی نباشند که هر گیمری بتواند با فشردن دکمه‌ی Share گیم‌پد پلی‌استیشن 4 خود، آن را به آسانی ثبت کند. اما طبق گفته‌ی دد اند تریلز عکس‌ها صد‌ درصد واقعی هستند یا به عبارتی دیگر با هیچ ابزار جانبی نظیر فتو‌شاپ روی آن‌ها کار انجام نشده است.

Hellblade: Senua’s Sacrifice

با وجود این، تصاویر ثبت‌شده لزوما نشان‌‌دهنده‌ی تجربه‌ای نیست که شما در طول بازی خواهید داشت؛ اما آن‌ها زیبایی بازی را، در اینجا Hellblade ساخته‌ی نینجا تئوری که در حال تبدیل شدن به یکی از زیبا‌ترین بازی‌های طول عمرم است، صادقانه به شما نمایش می‌دهند. شما می‌توانید گالری کامل عکس‌ها را در اینجا مشاهده کنید.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice قرار است در تاریخ ۱۷ مرداد‌ماه به قیمت ۲۹.۹۹ دلار روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شود. چندی پیش هم تریلر جدیدی از این بازی با هدف نمایش کابوس‌های شخصیت اصلی داستان منتشر شد. برای اطلاعات بیشتر از این بازی به صفحه‌ی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده