نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

دو بازی PES 2018 و Metal Gear Survive در گیمزکام 2017 قابل بازی هستند

کونامی امروز از فهرست بازی‌هایش در نمایشگاه گیمزکام 2017 رونمایی کرد و نام بازی PES 2018 و بازی Metal Gear Survive در این فهرست به چشم می‌خورد.

کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز گیمزکام 2017، دومین نمایشگاه بزرگ بازی‌های ویدیویی، در شهر کلن آلمان باقی مانده و امروز کونامی در جدیدترین اخبار بازی فهرست بازی‌هایش در این نمایشگاه را رونمایی کرد.

بازی Metal Gear Survive، جدیدترین نسخه فرعی سری متال گیر در غرفه کونامی قابل بازی خواهد بود. بازدیدکنندگان می‌توانند بخش همکاری چندنفره جدید این بازی را تجربه کنند که تا چهار بازیکن را پشتیبانی می‌کند.

بازی PES 2018 هم در نمایشگاه حاضر خواهد بود و بازدیدکنندگان می‌توانند آشنایی بیشتری با سیستم REAL Capture بازی پیدا کنند. به واسطه این سیستم شاهد نورپردازی واقع‌گرایانه‌ای در مسابقات برگزار شده در روز و بعد از ظهر هستیم. همچنین برای افرادی که تجربه بازی‌های جمع‌آوری کارت را ترجیح می‌دهند، کونامی بخش بزرگی از غرفه خود را به بازی Yu-Gi-Oh اختصاص داده است و مسابقاتی هم در جریان نمایشگاه برای این بازی برگزار خواهد شد.

بازی PES 2018 در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. گفته شده که نسخه رایانه‌های شخصی بازی جلوه‌های بصری مشابهی با کنسول‌های نسل هشتمی خواهد داشت. بازی Metal Gear Survive هم اوایل سال ۲۰۱۸ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

نمایشگاه گیمزکام 2017 از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ آگوست (۳۱ مرداد تا ۴ شهریور) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. نمایشگاه در روز سه‌شنبه فقط برای اصحاب رسانه و بازدیدکنندگان تجاری باز است.

می‌توانید جدیدترین اخبار و رویدادهای گیمزکام 2017 را از زومجی دنبال کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده