نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

جزییات رویداد Splafest بازی Splatoon 2 مشخص شد

بازی Splatoon 2 به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. حال نینتندو جزییات رویداد Splafest که در منطقه‌ی اروپا و آمریکای شمالی برگزار می‌شود مشخص کرد.

آخر هفته‌ی گذشته بود که اولین دوره از رویدادهای رقابتی بازی Splatoon 2 به نام Splafest در نسخه‌ی دموی این بازی برگزار شد. در رویداد برگزار شده دو تیم بستنی و کیک برای راه یافتن به ظرف دسر مقابل هم قرار گرفتند. روز گذشته، کمپانی نینتندو در کنار مشخص کردن تاریخ رویداد  Splafest جدید، اعلام کرد این رویداد هم مانند رویداد قبل حول محور غذا و خوراکی خواهد بود.

بازی Splatoon 2 به تازگی به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. کمپانی نینتندو نیز با انتشار توئیتی از طریق اکانت اروپای خود اعلام کرد که رویداد Splafest در آمریکای شمالی و اروپا به نبرد میان دو تیم «مایونز» و «کچاپ» می‌پردازد. طبق این توئیت، رویداد Splafest در آخرهفته‌ی نخست ماه آگوست (پانزدهم و شانزدهم مردادماه) آغاز می‌شود. نینتندو جزییات بیشتری در رابطه با این رویداد منتشر نکرده است، در زیر می‌توانید متن کامل  توئیت مذکور را بخوانید:

رویداد Splafest آینده در بازی Splatoon 2 در آخر هفته‌ی نخست ماه آگوست آغاز خواهد شد. شما کدام ادویه را انتخاب می‌کنید؟ مایونز یا کچاپ؟

پیش از این رویداد Splafest در نسخه‌ی اول بازی Splatoon نیز برگزار می‌شد، در این رویداد کاربران می‌توانند به‌طور منظم از بین دو موضوع مخالف یکی را انتخاب کرده و برای تیم‌ خود امتیاز جمع آوری کنند. با وجود اینکه رویداد Splafest در سرتاسر دنیا در یک روز آغاز می‌شود، اما گاهی اوقات در مناطق مختلف موضوع آن با توجه به منطقه متفاوت است. برای مثال در نسخه‌ی دموی بازی در حالی که کاربران آمریکایی باید از میان بستنی و کیک یکی را انتخاب می‌کردند، درآن‌سوی دنیا کاربران ژاپنی مشغول انتخاب بین دو سبک موسیقی راک و پاپ بودند.

پیش از این، مجله‌ی ژاپنی CoroCoro اعلام کرده بود که قصد دارد یک سریال انیمه آنلاین با الهام از بازی Splatoon بسازد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده