نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

کیت راهنمای استراتژی بازی Call of Duty: WWII معرفی شد

کیت راهنمای استراتژی بازی Call of Duty: WWII توسط پریما گیمز با قیمتی معادل ۱۳۰ دلار معرفی شد.

اگر شما هم در مورد بازی Call of Duty: WWII هیجان‌زده هستید و برای دیدن لوازم جانبی مرتبط با آن نیز اشتیاق دارید، این خبر باید برای شما جالب باشد. طبق جدیدترین اخبار بازی، پریما گیمز از کیت راهنمای استراتژی بازی تیر‌اندازی و اول-شخص استودیو اسلج همر گیمز یعنی Call of Duty: WWII رونمایی کرده است.

این بسته حاوی چندین آیتم است که در دنیای واقعی نیز کارآمد و مفید خواهند بود و شامل چراغ قوه با طرح جنگ جهانی دوم، قمقمه، پلاک شخصیت اصلی بازی یعنی رونالد دنیلز، دفترچه‌ی یاداشت ۱۹۲ صفحه‌ای و نسخه‌ کالکتور راهنمای استراتژی بازی است و تنها تفاوت نسخه‌ی کالکتور و نسخه‌ی معمولی این راهنمای استراتژی نیز تفاوت در جلد عنوان شده است.

در این بسته دو طرح هنری نیز وجود دارد که یکی از آنها یک تصویر تبلیغاتی از دوران جنگ جهانی دوم در ابعاد ۸ در ۱۰ و دیگری پوستری از بازی در ابعاد ۱۱ در ۱۷ است. علاوه بر این، یک دایره‌المعارف از جنگ جهانی دوم نیز در این بسته وجود دارد که اطلاعات بیشتری را از وقایع خونین آن دوره در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.  

شایان ذکر است که این کیت راهنما، بازی Call of Duty: WW2 را شامل نمی‌شود و تنها روی راهنمای استراتژی بازی تمرکز دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول ۱۳۰ دلار اعلام شده است و محتویات آن در تصویر زیر قابل مشاهده است.

Call of Duty: WWII

این راهنمای استراتژی و بازی Call of Duty: WWII برای عرضه در تاریخ ۱۲ آبان (سوم نوامبر) در نظر گرفته شده است و پلتفرم‌های مقصد نیز پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی خواهد بود. مزیت‌هایی نیز برای پیش‌خرید بازی Call of Duty: WWII در نظر گرفته شده است و پیش‌خرید‌کنندگان به عنوان پاداش، Division’s Pack را در بازی دریافت خواهند کرد که پنج پوسته‌ی جدید در بخش چند‌نفره و دسترسی به نسخه‌ی بتای خصوصی بازی را در اختیار می‌گذارد. همچنین پیش‌خرید دیجیتالی بازی ۵۰۰ پوینت COD برای استفاده در بازی Call of Duty: Infinite Warfare و بازی Call of Duty: Black Ops III نیز در دسترس قرار می‌دهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده