// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

پیش خرید کنسول های کلاسیک آتاری و سگا به‌ زودی آغاز می شوند

دو میکرو کنسول کلاسیک آتاری و سگا به زودی برای پیش خرید قرار داده می‌شوند.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، اطلاعات جدیدی از دو میکرو کنسول کمپانی سگا و کمپانی آتاری منتشر شد. میکرو کنسول Sega Genesis Flashback و میکرو کنسول Atari Flashback 8 Gold در تاریخ ۶ مرداد (۲۸ جولای) برای پیش خرید قرار داده می‌شود و علاقه‌مندان به این دو کنسول کلاسیک می‌توانند جهت خرید به خرده‌فروشی‌های معتبر مراجعه کنند.

با این‌ حال هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این دو کنسول مشخص نشده است ولی کمپانی ات‌گیمز، سازنده‌ی این دو میکرو کنسول، اعلام کرده که در پاییز ۲۰۱۷ شاهد عرضه‌ی دو کنسول ذکر شده خواهیم بود. همچنین قیمت میکرو کنسول Sega Genesis Flashback و میکرو کنسول Atari Flashback 8 Gol نیز جزو مواردی است که سازنده هنوز به آن نپرداخته است و اعلام کرده که در اواخر ماه جولای، اطلاعاتی حول این موضوع منتشر خواهد شد.

میکرو کنسول Sega Genesis Flashback شامل ۸۵ بازی است که از میان آن‌ها می‌توان به بازی Sonic & Knuckles، بازی Mortal Kombat II، بازی Mortal Kombat III، بازی Phantasy Star II و بازی Comix Zone اشاره کرد. برای مشاهده‌ی لیست کامل بازی‌های این کنسول می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. از مشخصات این کنسول می‌توان به خروجی HDMI با رزولوشن 720p و دو جنسیس کنترلر وایرلس و دو کنترلر سیمی اشاره کرد. همچنین تمامی بازی‌های این کنسول قابلیت ذخیره‌سازی فایل‌ها، Pause و Rewind کردن را در اختیار خواهند داشت.

بازی Mortal Kombat II

بازی سونیک

میکرو کنسول Sega Genesis Flashback

میکرو کنسول The Atari Flashback 8 Gold نیز شامل ۱۲۰ بازی قدیمی است که از میان آن‌ها می‌توان به بازی Kaboom، بازی Space Invaders و بازی Centipede اشاره کرد. برای دیدن لیست کامل بازی‌های این کنسول به اینجا مراجعه کنید. از مشخصات این میکرو کنسول می‌توان به خروجی HDMI با رزولوشن 720p، دو کنترلر وایرلس آتاری 2600، دو کنترلر سیمی و قابلیت ذخیره‌سازی، Pause و Rewind برای تمامی بازی‌ها اشاره کرد.

بازی Space Invaders

میکرو کنسول Atari Flashback 8 Gold

این دو کنسول، تنها ساخته‌های ات‌گیمز از سگا جنسیس و کنسول‌های آتاری نخواهد بود و گفته شده است که درآینده، نسخه‌ی قابل حمل میکرو کنسول Sega Genesis Flashback و میکرو کنسول The Atari Flashback 8 Gold نیز ساخته خواهند شد. همچنین آتاری اولین اطلاعات از کنسول جدید خود به نام Ataribox را منتشر کرد. کمپانی سازنده اعلام کرده است که بازی‌های این کنسول ترکیبی از بازی‌های کلاسیک و بازی‌های امروزی خواهند بود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده