// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

بازی آیفون Card Monsters: 3 Minute Duels منتشر شد

استودیو Mu77 بازی موبایل Card Monsters: 3 Minute Duels را که در سبک کارتی طراحی شده است، به طور رایگان برای آیفون منتشر کرد.

چندی پیش استودیو مو77 (mu77) با انتشار تریلری، تاریخ انتشار بازی آیفون Card Monsters را مشخص کرد. این بازی کارتی یا همان سبک CGG طراحی شده است اما این‌بار سازندگان قصد دارند با حرکتی جدید مدت زمانی را که بازیکنان صرف یک راند این بازی می‌کنند، به ۳ دقیقه یا کمتر کاهش دهند. حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل سازندگان بازی Card Monsters: 3 Minute Duels را از طریق فروشگاه اپ‌استور برای آیفون منتشر کرد.

علاوه بر راند‌های سریع، سازندگان سیستم ساخت کارت‌ها را نیز در این بازی ساده کرده‌اند؛ طوری که شما از مجموعه ۴۵۰ کارت فقط ۸ کارت برای هیولا‌ها و ۸ کارت برای آیتم‌ها مشخص و انتخاب می‌کنید. شما در حین بازی می‌توانید کارت‌های خود را ارتقا دهید و به مهارت‌های جدید دست پیدا کنید، با ادامه دادن این روند به شما ظاهر‌های مختلفی برای کارت‌هایتان به شما تعلق می‌گیرد. از طرفی می‌توانید آیتم‌هایی را به کارت‌های خود مجهز کنید که این امر می‌تواند تاکتیک و استراتژی‌های زیبایی را به روند بازی شما بدهد.

همچنین این‌بار شاهد سیستم جدید تیمی یا همان گیلد در این بازی بودیم هستیم. این بازی پس از گذراندن فاز بتای خود که مدت زمان زیادی طول کشید احتمال می‌رود که پس از عرضه جهانی بازیکنان بیشتری را به خود جذب کند. اگر از کاربرانی هستید که به بازی‌های کارتی علاقه دارید و می‌خواهید یک بازی سریع کارتی را تجربه کنید، بازی Monsters: 3 Minute Duels  می‌تواند به یاری شما بیاید.

بازی Monsters: 3 Minute Duels به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play است که در ادامه می‌توانید از لینک زیر آن را روی آیفون خود دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Monsters: 3 Minute Duels


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده