// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

لاین آپ کمپانی نینتندو در نمایشگاه کامیک‌-‌کان سن دیگو اعلام شد

کمپانی نینتندو لاین‌آپ خود در نمایشگاه کامیک‌-‌کان سن دیگو را مشخص کرده است که در بین آن امکان تجربه بازی Super Mario Odyssey مشاهده می‌شود.

شهر سن دیگو، واقع در ایالت کالیفر‌نیا، از دو هفته آینده میزبان رویداد کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو خواهد بود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، لاین‌آپ کمپانی نینتندو در این نمایشگاه اعلام شده است که برخی از بازی‌های کنسول‌های 3DS و نینتندو سوییچ را شامل می‌شود.

در ابتدای امر، کمپانی نینتندو اعلام کرده است که بازی Super Mario Odyssey، به عنوان یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های فصل پاییز که در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به صورت انحصاری روی کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد، در نمایشگاه San Diego Comic-Con 2017 قابل بازی خواهد بود. غرفه کمپانی Nintendo در نمایشگاه مذکور که در مرکز همایش‌های سن دیگو قرار دارد، تنها محل در نظر گرفته‌شده برای پذیرایی از علاقه‌مندان به بازی Super Mario Odyssey است.

دیگر بازی‌های کمپانی نینتندو در هتل San Diego Marriott Marquis & Marina در دسترس خواهند بود. لیست کامل این دسته از بازی‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

کنسول نینتندو سوییچ:

کنسول 3DS:

در کنار تجربه بازی‌های ذکر شده، شرکت‌کنندگان نمایشگاه کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو می‌توانند به کنسول New Nintendo 2DS XL پیش از عرضه، دسترسی داشته باشند. کمپانی نینتندو برنامه‌های دیگری را هم در دستور کار دارد که از بین آن‌ها می‌توان به برگزاری مسابقات بازی Splatoon 2 و Pokken Tournament DX اشاره کرد.

نمایشگاه کامیک‌-‌کان سن دیگو از ۲۰ تا ۲۳ جولای (۲۹ تا ۱ مرداد) برگزار خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده