// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

Preload بتای بازی Destiny 2 از امشب شروع خواهد شد

پیش‌خرید کنندگان و اشخاصی که کدهای بتای بازی Destiny 2 را داشته باشند، امشب می‌توانند بتای عمومی این بازی را دانلود کنند.

از هفته‌ی آینده، بتای عمومی بازی Destiny 2 در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و امشب می‌توانید بتای این بازی را دانلود کرده و برای هفته‌ی آینده آماده شوید. طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی Destiny 2، اعلام کرده است که پری‌لود بتای بازی Destiny 2 از ساعت ۹:۳۰ امشب به وقت ایران در دسترس قرار گرفته و بر خلاف زمان شروع بتای بازی Destiny 2، کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند به صورت همزمان نسخه‌ی بتای این بازی را دانلود کنند. متاسفانه فضای مورد نیاز اعلام نشده است.

با اینکه بتای بازی، یک بتای عمومی است ولی برای دانلود آن باید کد مخصوص داشته باشید. برای دریافت کد بتا نیز دو راه بیشتر وجود ندارد. اولین راه پیش‌خرید کردن بازی Destiny 2 است و دومین راه، این است که از طریق فروشنده‌های غیر مستقیم و مراجعی مثل پالی‌گان به این کدها دسترسی پیدا کنید.

بتای بازی Destiny 2 در ابتدا در دسترس پیش‌خرید کنندگان قرار می‌گیرد که برای کاربران پلی‌استیشن 4، از ساعت ۹:۳۰ شب ۲۷ تیرماه (۱۸ جولای) و برای کاربران ایکس‌باکس وان از ساعت ۹:۳۰ شب ۲۸ تیرماه (۱۹ جولای) خواهد بود. همچنین در ساعت ۹:۳۰ شب ۳۰ تیرماه، بتای بازی در دسترس سایر کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز زمان دقیق پایان بتای بازی مشخص نشده ولی احتمال می‌رود تا تاریخ یک مرداد (۲۳ جولای) بتای بازی Destiny 2 ادامه داشته باشد.

بتای مخصوص کاربران پی‌سی نیز در اواخر ماه آگوست آغاز خواهد شد. در نسخه‌ی بتای بازی Destiny 2 به مرحله‌ی آغازین بخش داستانی بازی با نام Homecoming و دو حالت بخش چند نفره دسترسی خواهید داشت.

بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ دو آبان (۲۴ اکتبر) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده