// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

جزئیات بتای عمومی بازی Destiny 2 منتشر شد

استودیو بانجی، جزئیات بتای عمومی بازی Destiny 2 را در دسترس قرار داد.

اگر از علاقه‌مندان بازی Destiny 2 هستید، باید بگویم که آماده باشید؛ زیرا در آخر ماه جاری میلادی، بتای این بازی در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند در بخش‌های PvE و PvP تجربه‌ کسب کنند. همچنین استودیو بانجی، سازنده بازی Destiny 2، نیز تریلری از محتویات بتای مورد نظر منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بتای بازی Destiny 2 به شما اجازه می‌دهد به بخش‌های مختلفی از دنیای بازی دسترسی داشته باشید. برای مثال، کاربران می‌توانند مرحله شروع بخش داستانی بازی را که Homecoming نام دارد تجربه کنند. شما همچنین دسترسی به مرحله Inverted Spire Strike را نیز در اختیار دارید. جدای از این دو مرحله، حالت رقابتی بازی را هم در مقابل خود خواهید دید.

در ادامه جزئیات منتشر شده از سوی استودیو بانجی، در بخش Crucible (نام حالت رقابتی بازی است) می‌توانید دو حالت مختلف را بازی کنید. اولین حالت Control نام دارد که شباهت خاصی به حالت قدیمی Domination خواهد داشت و این در حالی است که در آن‌سو، حالت Countdown در واقع یک حالت نامتوازن است و بر پایه حمله و دفاع کردن ساخته شده است. از طرفی اگر علاقه‌مند به امتحان کردن کلاس جدید بازی Destiny 2 هستید، باید پس از شروع بخش بتا، تا روز جمعه یک مرداد (۲۳ جولای) و ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران صبر کنید تا این کلاس در دسترس قرار بگیرد.

در آخر گفته شد که پیشرفت‌های شما در بتای بازی Destiny 2 در بازی اصلی لحاظ نخواهد شد؛ ولی بازیکنان در انتها از Emblem ویژه‌ای برای بازی اصلی برخوردار خواهند شد. همچنین گفته شده است که به تمامی بخش‌های آنلاین بازی نظیر Clanها دسترسی نخواهیم داشت. بتای عمومی بازی Destiny 2 در تاریخ ۳۰ تیر (۲۱ جولای) شروع خواهد شد و تا تاریخ یک مرداد ادامه پیدا خواهد کرد. بتای بازی Destiny 2 در تاریخ ذکر شده تنها در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است و اگر بازی را پیش‌خرید کرده باشید، دسترسی زودهنگام پیدا خواهید کرد. به عبارتی با پیش‌خرید بازی Destiny 2 کاربران پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۲۷ تیر (۱۸ جولای) و کاربران ایکس‌باکس وان در تاریخ ۲۸ تیر (۱۹ جولای) به بتای بازی دسترسی پیدا می‌کنند. کاربران رایانه‌های شخصی نیز باید تا پایان ماه آگوست (اوایل شهریور) منتظر بمانند تا بتای مخصوص این پلتفرم را تجربه کنند.

بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ دو آبان (۲۴ اکتبر) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر مربوطه را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده