نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بسته الحاقی Knights of the Frozen Throne بازی Hearthstone معرفی شد

بلیزارد بسته الحاقی جدیدی برای بازی Hearthstone معرفی کرده که با محوریت لیچ کینگ و Nothrend است. 

بلیزارد دیروز جدید‌ترین بسته الحاقی بازی Hearthstone را با نام Knights of the Frozen Throne معرفی کرد. این بسته با محوریت لیچ کینگ و منطقه Northrend بوده و تعداد زیادی کارت و همچنین محتویات تک‌نفره‌ای به بازی اضافه می‌کند. 

این بسته الحاقی ۱۳۵ کارت جدید به بازی اضافه می‌کند. یک نوع جدید از کارت‌ها Lifesteal است که بازیکن را بر اساس آسیبی که وارد کرده، هیل می‌کند. همچنین از این پس شاهد کارت‌های Legendary Hero خواهیم بود. زمانی که از این کارت‌ها استفاده کنید، کاراکتر شما با نسخه Death Night آن هیرو جایگزین خواهد شد که این هیرو جدید توانایی‌ها و ظاهر جدیدی دارد. برای مثال یکی از همین کارت‌ها، Deathstalker Rexxar است که ۶ مانا مصرف می‌کند. این کارت برای شما پنج زره به ارمغان می‌آورد و یک Battlecry هم دارد که دو واحد آسیب به مینیون‌های دشمن وارد می‌کند. 

این کارت همچنین قابلیت هیرو را به Build-a-Beast تغییر می‌دهد که با آن می‌توانید یک Zombeast دلخواه بسازید. بسته Knights of the Frozen Throne همچنین یک سری محتویات مخصوص بخش تک‌نفره نیز به بازی اضافه می‌کند. این بسته یک سری مرحله داستانی خواهد داشت که شامل یک مقدمه و دو مسیر داستانی با هریک سه باس فایت می‌شوند. پس از تمام کردن این مراحل هم یک مبارزه با خود لیچ کینگ انتظار شما را می‌کشد. تمام کردن مرحله مقدماتی بازی، یک کارت Legendary Hero تصادفی دریافت خواهید کرد. علاوه بر این با تمام کردن هر یک از دو مسیر داستانی، یک کارت از کارت‌های بسته جدید بازی دریافت می‌کنید. در نهایت با تمام کردن تمام محتویات داستانی هم یک بسته کارت دریافت خواهید کرد. 

بسته Knights of the Frozen Throne قرار است در تاریخ نامشخصی از ماه آگوست عرضه شود و بلیزارد هم‌اکنون پیشنهاد ویژه‌ای را تدارک دیده که به لطف آن می‌توانید با ۵۰ دلار، ۵۰ بسته کارت خریداری کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده