// شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

Battlefiled 1 و چند بازی جدید در راه Origin Access و EA Access

الکترونیک آرتز بازی‌های جدیدی را به سرویس‌های EA Access و Origin Access اضافه کرده است که در میان آنها بتلفیلد 1 و Titanfall 2 به چشم می‌خورد.

کمپانی الکترونیک‌ آرتز به پشتیبانی از سرویس EA Access و Origin Access با اضافه کردن بازی‌های جدید ادامه می‌دهد. از امروز تمامی اعضای Access می‌توانند تمامی بسته‌های الحاقی بازی Star Wars Battlefront را دریافت و تجربه کنند. این بازی پیش از این برای اعضای EA Access رایگان شده بود، اما اکنون دارندگان هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پی‌سی می‌توانند تجربه‌ی کاملی از بازی‌ها داشته باشند و می‌توانند تا زمان عرضه بازی Star Wars Battlefront II، اولین شماره را تجربه کنند.

الکترونیک آرتز همچنین قرار است در تاریخی ما بین امروز تا ماه سپتامبر، بازی Battlefield 1 و Titanfall 2‌ را به EA Access و Origin Access اضافه کند. این دو بازی پرطرفدار پاییز سال گذشته عرضه شده بودند. الکترونیک آرتز همچنین بدون اعلام تاریخ انتشار مشخصی گفته است که بازی‌های The Sims 4: Digital Deluxe Edition، بازی Oxenfree و بازی Rebel Galaxy را در دسترس اعضای Origin Access قرار می‌دهد.

Star Wars Battlefront DLC

 در رابطه با نسخه‌های آزمایشی نیز، اعضای دو سرویس EA Access و سرویس Origin Access می‌توانند در هنگام عرضه بازی فیفا 18، این بازی را به صورت آزمایشی تجربه کنند این در حالی است که سایر بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز نظیر Madden NFL 18 ،NHL 18 و NBA Live 18 نیز قابل بازی خواهند بود. الکترونیک آرتز هنوز تاریخ مشخصی را برای هیچ یک از بازی‌‌ها اعلام نکرده است، اما احتمالا در هفته‌ای که بازی‌ها عرضه می‌شوند، دسترسی به نسخه آزمایشی آنها نیز ممکن خواهد شد.

 EA اکسس و اوریجین اکسس خدماتی اشتراکی برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پی‌سی است. افرادی که مشترک دو سرویس الکترونیک آرتز شوند می‌توانند برخی از بازی‌های این کمپانی را به صورت رایگان تجربه کنند. این خدمات همچنین امکان تجربه آزمایشی قبل از انتشار بازی‌های الکترونیک آرتز و همچنین استفاده از ۱۰ درصد تخفیف دیجیتالی بازی‌های این ناشر را می‌دهد. شما می‌توانید با پرداخت ۵ دلار به صورت ماهیانه و با پرداخت ۳۰ دلار به صورت سالیانه مشترک این خدمات شوید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده