نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: پلیر کارت‌ ها به بازی اضافه شدند

در بروزرسانی روز گذشته، پلیر کارت‌های مربوط به مسابقات The International 7 بازی Dota 2 در دسترس کاربران بتل پس قرار گرفت.

در آخرین آپدیت بازی Dota 2، پلیر کارت‌های مربوط به تورنمنت The International 7 برای کاربران بتل پس در دسترس قرار گرفت. در این مطلب قصد داریم به بررسی این بروزرسانی بپردازیم. با زومجی همراه باشید.

بروزرسانی تاریخ ۱۵ تیر

حجم ۳۰۵ مگابایت

  • بخش رای برای مسابقه‌ی Allstar به بازی اضافه شد
  • پلیر کارت‌های مربوط به مسابقات The International 7 به بازی اضافه شد
  • از این تاریخ، آن دسته از مسابقات آماتور و حرفه‌ای را که برای تماشا بلیط نمی‌خواهند، می‌توان مستقیما از وب دانلود کرد و نیازی به وارد شدن به کلاینت نخواهد بود
  • اندکی تغییرات در فرمت نوشتاری راهنمای مربوط به هیروها در بازی ایجاد شد
  • امتیازات مربوط به بخش Fantasy League به بازی اضافه و نحوه‌ی محاسبه‌ی پوینت‌های این بخش دستخوش تغییرات شد
  • شکلک‌های مربوط به تیم‌های مسابقات TI7 به بازی اضافه شد
  • استایل جدیدی برای آیتم Tsukumo the Moon Cloud هیروی Mirana در دسترس قرار گرفت
  • تعدادی کنسول کد به بازی اضافه شد
  • تغییرات اندکی در بخش Siltbreaker اعمال شد

پلیر کارت‌ها

پرونده‌ی مرحله‌ی مقدماتی مسابقات The International 7 در تاریخ هشتم تیرماه بسته شد و به این ترتیب ۱۸ تیم به مرحله‌ی گروهی مسابقات راه یافتند. امسال بر خلاف سال‌های گذشته شاهد حضور ۱۸ تیم در مرحله گروهی هستیم که از میان آنها دو تیم با امتیاز پایین شانس حضور در مرحله‌ی بعدی را از دست می‌دهند. مرحله‌ی گروهی مسابقات از یازدهم تا چهاردهم مرداد جریان خواهد داشت و تیم‌ها در قالب دو گروه متشکل از ۹ تیم به مصاف هم خواهند رفت. کمپانی ولو نیز پس از سپری شدن مدت کوتاهی از پایان مرحله‌ی مقدماتی مسابقات، کارت‌های مربوط به بازیکنان را تهیه کرد و در بروزرسانی روز گذشته در اختیار کاربران بتل پس قرار داد.

Dota 2 - Player Cards

بسته‌های پلیر کارت در سطوح خاصی از بوک در دسترس کاربران بتل پس قرار می‌گیرد و شامل بسته‌های معمولی و بسته‌های ویژه می‌شود که تفاوت‌هایی با یکدیگر خواهند داشت. بسته‌های معمولی پلیر کارت از سطح یک کتاب و بسته‌های ویژه‌ی پلیر کارت از سطح ۱۴۵ کتاب در دسترس خواهند بود.

تعداد پنج کارت در هر یک از بسته‌های پلیر کارت وجود دارد که در سه رنگ آبی، نقره‌ای و طلایی دراپ می‌شوند. کارت‌های طلایی نسبت به کارت‌های نقره‌ای رنگ و کارت‌های نقره‌ای نسبت به کارت‌های آبی رنگ مزیت‌ بیشتری دارند. بسته‌های معمولی پلیر کارت تنها کارت‌های آبی رنگ را در اختیار می‌گذارد و شانس دریافت کارت‌های نقره‌ای و طلایی رنگ در آنها بسیار کم است. در بسته‌های ویژه‌ی پلیر کارت نیز کارت‌های نقره‌ای و طلایی دراپ می‌شود و خبری از کارت‌های آبی رنگ در آنها نیست.

کارایی پلیر کارت‌ها

Dota 2 - Player Cards

کاربران بتل پس می‌توانند با استفاده از این کارت‌ها تا سقف ۱۶ لول برای افزایش سطح بوک دریافت کنند و با جمع‌آوری تمامی کارت‌های مربوط به یک تیم، از طریق برگه‌ی Favorite Team به امکاناتی نظیر افکت ویژه‌ی تلپورت، کارت پروفایل و شکلک تیم محبوب خود دسترسی یابند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده