نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۳

توضیحات مسئول بازیک در مورد این پلتفرم در TGC 2017

امروز و در جریان TGC 2017، زومجی در غرفه ایرانسل حضور داشت و اطلاعاتی از پلتفرم بازیک کسب کرد. 

بازیک پلتفرمی برای بازی‌های موبایل است که شبیه به یک فروشگاه عمل می‌کند؛ پلتفرمی که نزدیک به یک سال از فعالیت آن می‌گذرد و نزدیک به دو میلیون کاربر دارد. حال زومجی در جریان نمایشگاه TGC 2017، مصاحبه کوتاهی با محمدی در غرفه ایرانسل داشته و وی توضیحاتی در مورد بازیک ارائه کرده است. 

طبق گفته محمدی، بازیک یک فروشگاه تخصصی مختص بازی اندروید است که روی آن بازی‌های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند و یکی از ویژگی‌های آن، این است که برای خرید بازی‌ها باید حتما سیم‌کارت ایرانسل داشته باشید و از شارژ سیم‌کارت برای خرید بازی‌ها یا خرید‌های درون برنامه‌ای آن استفاده کنید. علاوه بر این بازیک یک گزینه VIP نیز دارد و کاربر می‌تواند با پرداخت ۳۰۰ تومان در روز، تمامی بازی‌های موجود در بازیک را رایگان دانلود کند و در مورد خرید‌های درون برنامه‌ای نیز از ۲۰ درصد تخفیف بهره ببرد. 

محمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم اشاره کرد که بازیک با اینکه دو میلیون کاربر دارد، اما خود را رقیب فروشگاه‌های دیگری چون کافه بازار نمی‌داند؛ چرا که فروشگاهی مثل کافه بازار روی انواع و اقسام برنامه‌ها تمرکز دارد، اما بازیک تنها پلتفرمی مختص بازی های اندروید است که برای خرید بازی از آن، حتما باید سیم‌کارت ایرانسل داشته باشید. البته حتی در صورت نداشتن سیم‌کارت ایرانسل هم قادر به دانلود بازی‌های رایگان از بازیک هستید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده