نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

مسابقات TI7 بازی Voice Pack :Dota 2 هیروهای Kunkka و Tidehunter به بازی اضافه شد

در آخرین آپدیت بازی Dota 2، ویس پک جدیدی با صدای هیرو‌های Kunkka و Tidehunter در دسترس کاربران سطح 75 و بالاتر بتل پس قرار گرفت.

با انتشار کتاب مخصوص مسابقات The International 7 بازی Dota 2 مشخص شد که قسمت‌هایی از آن هنوز آماده نشده است و در آینده‌ی نزدیک در دسترس کاربران بتل پس قرار می‌گیرد. آیتم ایمورتال جدید هیرو‌ی Kunkka و مسیر جدید ماموریت‌های مربوط به آن از بخش‌هایی بود که ماه گذشته تکمیل شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. Voice Pack موجود در سطح ۷۵ بوک نیز از دیگر بخش‌های تکمیل‌نشده‌ی بازی بود که در بروزرسانی روز گذشته‌ی بازی در اختیار دارندگان بتل پس قرار گرفت. کارت‌های مربوط به بازیکنان در بخش Fantasy Challenge نیز به علت مشخص نبودن تیم‌های راه یافته به مرحله‌ی گروهی تا به این لحظه آماده نشده است و انتظار می‌رود که پیش از آغاز مرحله‌ی گروهی در دسترس قرار گیرند.

روز گذشته بروزرسانی تازه‌ای برای بازی Dota 2 منتشر شد که Voice Pack جدیدی را با صدای دو هیروی Kunkka و Tidehunter در اختیار کاربران سطح ۷۵ بوک می‌گذارد. Voice Pack در بازی Dota 2 شامل دو قسمت Announcer و Mega Kill می‌شود که به ترتیب، اولی اتفاقاتی مثل از بین رفتن تاورها، کشتن Roshan، کشتن Courier و چند مورد دیگر را گزارش می‌کند و دومی مربوط به گزارش مردن هیروها و اطلاعاتی از این قبیل است.

در بروزرسانی روز گذشته تاریخ انقضای بتل پس به دلیل اعتراض کاربران در Reddit به تاریخ انقضای قبلی یعنی ۱۰ شهریور (یکم سپتامبر) تغییر کرد.

نظرات خود را در خصوص این مطلب با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده