// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

مسابقه تابستانی 2v2 بازی Clash Royale آغاز شد

سوپرسل با عمل به وعده خود مسابقات تابستانی 2v2 بازی Clash Royale را آغاز کرد. از امروز به مسابقه در کنار دوستان‌تان بروید.

سوپرسل در هفته‌های گذشته گفته بود که به زودی مسابقه‌ چهارنفره 2v2 را به لطف رویدادی به بازی کلش رویال باز می‌گرداند و در نهایت این کمپانی فنلاندی با انتشار تصویری روی سایت رسمی بازی Clash Royale از برنامه رویداد تابستانی 2v2 رونمایی کرد.

شما از امروز می‌توانید به صورت تصادفی با بازیکنان کلش رویال به نبردی برای پیروزی بروید. البته با توجه به اعلام سوپرسل بازیکنان‌ قادر نیستند تا با هم کلنی‌های خود به صورت 2v2 به رقابت بپردازند.

با نگاهی به تصویر منتشر شده در سایت رسمی کلش رویال، چالش 2v2 از دیروز ۳۰ ژوئن (۹ تیر) آغاز شده و در ادامه از هفتم جولای (۱۶ تیر) چالش درفت 2v2 برگزار خواهد شد. لیست کامل رویدادهای 2v2 بازی کلش رویال به شرح زیر است:

کلش رویال / Clash Royale 2v2

  • در طول ماه: مسابقه‌ سریع دو در مقابل دو و نبرد دوستانه (آخر هر هفته یک صندوق کلن)
  • ۳۰ ژوئن: چالش 2v2
  • ۷ جولای: مسابقه درفت 2v2 (مسابقه‌ای با ویژگی انتخاب یکی از دو کارت نمایش داده شده است)
  • ۱۴ جولای: مسابقه Overtime دو در مقابل دو
  • ۲۱ جولای: مسابقه چالشی اکسیر دو برابر 2v2
  • ۲۸ جولای: رویداد ویژه 2v2

هنوز زمان دقیق اتمام این رویداد اعلام نشده و باید منتظر اعلام تاریخ پایان رویداد فوق باشیم. رویدادها با فاصله یک هفته از یکدیگر برگزار می‌شوند. از دیگر اخبار بازی، سوپرسل اخیرا خبر از اضافه شدن چهار کارت جدید به این بازی داده بود که از جمله آنها می‌توان به کارت Sudden Death اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده