// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

استودیو بایوور: Anthem یک بازی علمی فانتزی است

بایوور اعلام کرده است که جدید‌ترین ساخته این استودیو یعنی بازی Anthem در سبک علمی‌-‌فانتزی خواهد بود.

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین رخداد‌های نمایشگاه E3 2017، معرفی جدید‌ترین ساخته استودیو Bioware یعنی بازی Anthem در کنفرانس کمپانی الکترونیک آرتز و نمایش گیم‌پلی آن روی کنسول ایکس باکس وان ایکس در کنفرانس کمپانی مایکروسافت بود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیوی مذکور که به‌واسطه عرضه مجموعه Mass Effect سابقه‌ای طولانی در ژانر علمی‌-‌تخیلی دارد، اعلام کرده است که این بازی در سبک «علمی‌-‌فانتزی» قرار می‌گیرد.

ارین فلین، مدیر کل بایوور کانادا، در مصاحبه با سی‌بی‌سی اعلام کرده است که بازی Anthem از لحاظ سبک شبیه به مجموعه جنگ ستارگان است. وی در رابطه با شباهت‌های این بازی با مجموعه ذکر شده و تفاوت‌های آن با سری Mass Effect چنین گفته است:

بازی Anthem در ژانری قرار دارد که با نام علمی‌-‌فانتزی شناخته می‌شود. این بازی بسیار شبیه به مجموعه Star Wars و جهان مارول است؛ از این جهت که اتفاقات شگفت‌انگیزی در آن رخ می‌دهد، اما دلیل و چگونگی وقوع آن‌ها از لحاظ علمی اهمیت زیادی ندارد.

سری Mass Effect یک IP کاملا علمی‌-‌تخیلی است؛ اما در مقابل، بازی Anthem یک تجربه سرگرم‌کننده در دنیایی با‌شکوه و عجیب و غریب است که بازیکنان را در‌گیر خود می‌کند.

بازی Anthem به دست استودیو بایوور ادمونتون، از زیر مجموعه‌های بایوور کانادا که ساخت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic را در کارنامه دارد، در حال ساخت است. بازیکنان در این بازی که در «جهانی بزرگ» جریان دارد، به عنوان یک Freelancer وظیفه دارند سیاره‌های نا‌شناخته را کاوش و از بشریت محافظت کنند. لباس Freelancer قابل شخصی‌سازی است و می‌توانید Javelinها را که در واقع اگزوسوت‌های این بازی هستند، به تجهیزات جدید مجهز کنید.

بازی Anthem

کمپانی Electronic Arts اعلام کرده است که این بازی «بر پایه یک سرویس زنده» ساخته شده است و تاکید بسیار زیادی روی تجربه بازی به صورت همکاری چند‌نفره دارد. طبق اعلام این کمپانی حداکثر چهار نفر می‌توانند در کنار هم ماموریت‌های بازی را به انجام برسانند. بازی Anthem از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد و روی این کنسول با رزولوشن 4K و بهبود‌های گرافیکی اجرا خواهد شد. 

بازی Anthem برای انتشار در سال ۲۰۱۸ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده