// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

میزان فروش بازی Playerunknown's Battlegrounds از مرز چهار میلیون نسخه گذشت

در جریان یک توییت مشخص شد که بازی Playerunknown's Battlegrounds توانسته بیش از چهار میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بازی Playerunknown's Battlegrounds با این که در اوایل سال جاری میلادی عرضه شد ولی توانست به یکی از موفق‌ترین بازی‌های رایانه‌های شخصی روی استیم تبدیل شود و حال به یک رکورد جدید دست پیدا کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، برندن گرین، کارگردان بازی Playerunknown's Battlegrounds، در جریان یک توییت اعلام کرد که پس از گذشت سه ماه، فروش این بازی از مرز چهار میلیون نسخه گذشته است. وی در ادامه اعلام کرد که این رقم در ابتدای ماه ژوئن برابر با سه میلیون بوده است.

این تنها موردی نیست که بازی Playerunknown's Battlegrounds در آن خوب عمل کرده است. در بخش استریم نیز بازی توانسته مخاطبان زیادی را در سرویس‌های استریم به خود جذب کند و حال پس از بازی‌ DOTA 2، بازی Counter Strike: Global Offensive و بازی Payday 2 به چهارمین بازی پرمخاطب استیم تبدیل شده است.

از طرفی در نمایشگاه E3 2017 اطلاعات زیادی در مورد آینده و برنامه‌های استودیو بلوهول برای این بازی منتشر شد. از میان این اخبار می‌توان به اضافه شدن زامبی‌ ها به دنیای بازی Playerunknown's Battlegrounds اشاره کرد و همچنین این بازی قرار است در بین کنسول‌ها به صورت انحصاری برای ایکس‌ باکس وان عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده