آندریا پسینو در مورد آینده The Order میگوید
زمانی که سازندگان بازی
The Order: 1886
در استودیو
ردی ات داون
بازی God of War: Chain of Olympus را برای پیاسپی عرضه کردند. بسیاری فکر میکردند که این بازی از نهایت قدرت کنسول
پیاسپی
استفاده کرده است. دو سال بعد در زمان عرضه Ghost of Sparta متوجه اشتباه بودن این تفکر شدند و بازی جدید بهتر از قبل شده بود. دیروز درسوالی از
آندریا پِسینو
مدیر ارشد فناوری
ردی ات داون
پرسیده شد که آیا شاهد پیشرفت گرافیک ها در پلیاستیشن 4 مانند آن چیزی که در گذشته در بازیهای God of War برروی پیاسپی دیدیم، خواهیم بود؟ او در پاسخ گفت:
بله، من به شما قول میدهم. ما ایدهها و تکنولوژیهای بسیاری داریم و استفاده از آنها را از The Order: 1866 شروع کردیم. در ساخت بازی یک سری انتخابها داریم. شما با دامنهی وسیعی از امکانات موجود شروع میکنید و به مرور جزئیات اصلی را مد نظر می گیرید و سپس ادامه میدهید تا انتخابهای پیش روی شما کمتر و کمتر شود و قبل از پایان ساخت بازی شما مشکلات را رفع میکنید. ما زمان بسیاری را برای تحقیق و توسعه بازیها صرف میکنیم. ما واقعا میخواهیم همه چیز از جمله IP و هنر [در بازی] اساس تکنولوژیک داشته باشد. ما همه اینها را انجام میدهیم . درحقیقت در اولین بازی ما خیلی بیشتر از اینها را نشان دادهایم.
او در ادامه افزود:
من اعتقاد دارم The Order: 1866 بسیار سرگرم کننده و تجربهای بینظیر برای شما خواهد بود. اما این یک شروع است و اعتقاد دارم این بازی قدرتی برای ادامه این پروژه برای پیشرفت در تکنولوژی، تکنیکهای روایت داستان و البته گیم پلی به ما میدهد.من فکر میکنم شماره بعد، اگر [این راه] تا آخر ادامه پیدا کند بسیار بهتر خواهد بود.
ردی ات داون سابقا با دو بازی Chain of Olympus و Ghost of Sparta really ثابت کرد که میتوانیم بین دو شماره از یک سری بازی در کنسولی ثابت پیشرفت زیادی را شاهد باشیم. حال باید دید گذشت زمان چه سرنوشتی را برای
The Order: 1866
رقم میزند.
منبع:
DualShockers