// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

ایمیل‌های فاش شده آتاری خبر از برنامه‌های آینده این شرکت می‌دهد

گروهی از هکرها به نحوی توانسته‌اند اطلاعات نسبتا زیادی از برنامه‌های آینده آتاری را فاش کنند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
فاش شدن یا به بیرون درز کردن اطلاعات جزوی از روال روزانه خبرنگاری است و ما تقریبا هر روز به خبرهایی که حاوی فاش شدن اطلاعات مختلف هستند بر می‌خوریم که اکثر آن‌ها به علت مطمئن نبودن از صحت و درستی‌شان منتشر نمی‌شوند، اما گاهی اوقات این اطلاعات بسیار ,جالب‌تر از آنی هستند که از کنارشان بگذریم هرچند که شک و شبهه زیادی درموردشان وجود داشته باشد. همه ما می‌دانیم که کمپانی آتاری در حال حاضر تمرکز خود را بر روی راه اندازی مجدد بازی‌های کلاسیک خود گذاشته تا از شرایط سختی که گرفتارش شده بیرون بیاید. آن‌ها اخیرا از بازی Alone in the Dark: Illumination و Asteroids: Outpost رونمایی کرده اند، بازی‌های کلاسیک و منحصر به فردی که زمانی عامل موفقیت‌شان بوده اند. اگر بخواهیم این فاش شدن اطلاعات عظیم را باور کنیم، گروهی به نام «Guardians of Pacman» به طریقی دستشان به ۲۰۰۰ ایمیل داخلی آتاری رسیده است. در این ایمیل‌ها از اکثر بازی‌های آتاری که قرار است در طی یک یا دو سال آینده منتشر شود صحبت هایی شده به علاوه رویای عجیبی که بازی Alone in the Dark بر اساس آن ساخته شده است. تاریخ این ایمیل‌ها به دو سال گذشته باز می‌گردد که در آن‌ها فردریک چسنیز، یکی از مدیر عاملین و مدیر اجرایی آتاری، با شخصی به نام سارا نس درمورد بازی‌هایی که قصد دارند مجددا راه اندازی کنند صحبت می‌کند. در یکی از این ایمیل‌ها که تاریخش به فوریه ۲۰۱۳ باز می‌گردد، زمانی که آتاری خبر از ورشکستگی خود داد، آن‌ها درمورد ساخت مجدد بازی Alone in the Dark صحبت کردند:
من خواب دیدم که توی قصرم، اما تنها نبودم و تاریک هم نبود. من همش انتظار داشتم تا روشنایی از بین بره یا شخصی که همراهش بودم من رو تنها بزاره اما این اتفاق نیفتاد. در حد مرگ ترسیده بودم. ما باید اینو تبدیل به بازی کنیم، هیچکس انتظارش رو نخواهد داشت. Alone in the Dark به عنوان یک تیراندازی کو-آپ. این بازی می‌تونه تمام انتظارات رو دگرگون کنه و این چیزیه که باعث ترسناک بودنش می‌شه.
در ایمیلی دیگر آن‌ها درمورد سیستم «Early Access» در استیم صحبت کردند:
چرا ما یه بازی "ترس و بقا" نمی‌سازیم؟ الان داخل استیم پر شده از این بازی‌ها. من نمی‌تونم براشون اقدام کنم. قشنگیش اینجاست که اون‌‌ها حتی لازم نیست که مراحل ساخت‌شون تموم شده باشه تا در استیم فروش داشته باشن. یه چند تا نقشه بنداز کنار هم با یه مکانیک ساخت و ساز نصفه و نیمه قاطیش کن و بزارش روی Early Access، یه چیز الهام بخش و مبالغه آمیز هم درموردش بنویس. یه زنگی بزن به استودیوی سالتی گیمز ببین اونا چی می‌تونن از بازی Asteroids  یا Missile Command در بیارن.
به نظر می‌رسد که دلیل افت آتاری مشخص شده باشد، همچنین اشاراتی هم به بازی «Guardians of the Hood» شد که ظاهرا قرار است تبدیل به یک بازی آشپزی شود. در بازی قهرمان اصلی با سرو کردن غذا برای ارازل و اوباش سعی به پایان دادن جنگ با آن‌ها را دارد. چسنیز حتی اسم این بازی را هم انتخاب کرده است : Guardians of the Hood: War and Peas. اگر این ایمیل‌ها واقعیت داشته باشد و آتاری با انداختن و قاطی کردن ایده‌ها قصد به بازگشت دارد، قطعا نزدیک به موفقیت هم نخواهند شد. به هر حال این ایمیل‌ها به نظر واقعی می‌رسند اما هیچ مدرکی دال بر اینکه واقعا از سوی آتاری باشند وجود ندارد. گروهی که مسئول فاش کردن این اطلاعات است ظاهرا چندی پیش هم دست به اینکار زده بودند اما نتوانستند توجه زیادی جلب کنند. نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده