// دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰

هیچ نسخه‌ی دمویی برای بازی Mortal Kombat X منتشر نخواهد شد

بسیاری از افراد دوست دارند تا نسخه‌ی دموی برخی از بازی‌ها را قبل از عرضه‌‌شان امتحان کنند. اما متاسفانه‌ همه‌ی بازی‌ها نسخه‌ی دمو ندارند. بازی Mortal Kombat X نیز از آن دست بازی‌هایی است که نسخه‌ی دمویی برای آن منتشر نخواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
امروز در توئیتر از  اِد بون، کارگردان بازی پرسیده شد که نسخه‌ی دموی بازی Mortal Kombat X چه زمانی منتشر می‌شود و او در پاسخ به عدم وجود نسخه‌ی دموی بازی اشاره کرد.

به طور حتم زمانی که صحبت از خشونت در بازی‌های ویدئویی می‌شود، همه سری بازی‌های Mortal Kombat را نماد آن می‌دانند. سری بازی که به دلیل داشتن خشونت بی حد و مرزاش زبان‌زد است و به نوعی بنیان‌گذار دیدگاه منفی نسبت به بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید. جدیدترین نسخه‌ی معرفی شده این سری بازی، Mortal Kombat X نام دارد که در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ (۲۵ فروردین ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 توسط کمپانی برادران وارنر عرضه می‌شود. همچنین اعلام شده که این عنوان که با کیفیت ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بر روی کنسول های نسل هشتمی اجرا می شود.

مدتی پیش از نسخه‌های محدود و ویژه‌ی این بازی نیز رونمایی شد که اطلاعات آن را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده