نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۰

دعوت بایووِر از بازیکنان برای آزمایش بروزرسانی جدید Dragon Age: Inquisition

استودیو بایووِر این روزها بدنبال بازیکنانی برای آزمایش بروزرسانی جدید بازی Dragon Age: Inquisition و دریافت نظرات آن‌ها برای هرچه بهتر کردن بازی است. با زومجی و اطلاعاتی از بزرگ‌ترین بروزرسانی بازی Dragon Age: Inquisition تا امروز همراه باشید.
این استودیو در انجمن بازی Dragon Age: Inquisition گفت:
برای بازی Dragon Age: Inquisition ما سریع‌تر از بازی‌های دیگر خود بروزرسانی جدید آماده می‌کنیم. با این حال هفته‌ها زمان می‌برد تا آپدیتی را برای رفع اشکالات بروزرسانی‌ها منتشر کنیم و به همین دلیل ما دنبال راه‌هایی برای ارتباط سریع‌تر و بهتر میان خود و بازیکنان هستیم.
برای آزمایش بروز رسانی بازی Dragon Age: Inquisition تنها برخی از بازیکنان رایانه‌های شخصی این بازی توسط بایووِر انتخاب می‌شوند. بایووِر با این کار قصد دارد فضای گسترده‌تری را برای ارتباط با کاربران و بهینه‌سازی بروزرسانی‌ها انجام دهد. نسخه‌ی آزمایشی بروزرسانی جدید Dragon Age: Inquisition به بازیکنان اجازه‌ی دسترسی به فروشگاهی با نام Black Emporium را می‌دهد. در این فروشگاه شما می‌توانید ابزار و سلاح‌های قدرتمند و افسانه‌ای، ماده‌های جدید برای سیستم ساخت و ساز را خریداری کنند. از طریق این فروشگاه و آینه‌ی تبدیل (Mirror of Transformation)، شما همچنین می‌توانید چهره و صدای شخصیت خود (مدت‌ها است که من درخواست افزوده شدن این خصوصیت به بازی را دارم) را تغییر دهید. Item_Tinter.0 برخی از خصوصیات دیگری که با این بروزرسانی به نسخه‌ی رایانه‌های شخصی افزوده می‌شود، تنظیمات جدید موس و قابلیت تنظیم حملات به صورت خودکار است. علاوه بر خصوصیات دیگر، سیستم جدیدی برای ساخت و ساز زره‌ها در بازی قرار داده شده است. بایووِر به زودی لیستی را از محتویات این بروزرسانی برای اشخاصی که به آزمایش این بروز رسانی دعوت شدند را ارسال می‌کند. پس از استودیوی 343 Industries، بایووِر هم با انتشار نسخه‌ی آزمایشی بروزرسانی‌های خود سعی در انتشار بهتر آن‌ها به صورت عمومی را دارد. با این حال سازندگان بازی Halo: The Master Chief Collection اخیرا این برنامه‌ی خود را منتفی کردند. شرکت‌هایی اعم از بلیزارد و ولو با بازی‌هایی همچون World of Warcraft, Dota 2 و Left 4 Dead 2 در گذشته دست به انجام این کار زده بودند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا از انتشار نسخه‌ی آزمایشی بروز رسانی‌ها قبل از انتشار آن‌ها استقبال می‌کنید؟ بازی Dragon Age: Inquisition که از نظر بسیاری از مراجع خبری بهترین بازی سال ۲۰۱۴ لقب گرفت، هفته‌ی گذشته در مراسم D.I.C.E جایزه‌ی بهترین بازی سال ۲۰۱۴ را از آن خود کرد. این بازی همچنین از نظر داوران این مراسم بهترین بازی نقش‌آفرینی سال گذشته‌ی میلادی هم لقب گرفت. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده