نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

Assassin’s Creed Origins روی ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن 4K واقعی اجرا نمی‌شود

طبق گزارش سایت دیجیتال فاندری، بازی Assassin’s Creed Origins روی کنسول جدید مایکروسافت با رزولوشن 4K واقعی اجرا نخواهد شد.

با اینکه مایکروسافت ایکس‌باکس وان ایکس را به عنوان کنسولی با توانایی اجرای بازی‌ها روی رزولوشن 4K واقعی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه معرفی کرده، اما به نظر می‌رسد که یک سری از بازی‌های قادر به ارائه این کیفیت نخواهند بود. پیش از این اعلام شد که بازی Destiny 2، روی این کنسول با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و امروز در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که بازی Assassin’s Creed Origins نیز قرار نیست در این کنسول روی رزولوشن 4K واقعی اجرا شود.

سایت دیجیتال فاندری اخیرا به جدید‌ترین نسخه از سری اساسینز کرید دسترسی داشته و متن زیر را در مورد آن منتشر کرده است:

بازی جزییات گرافیکی واقعا خوبی دارد و با وضوح خوبی روی کنسول اجرا می‌شود. جلوه‌های بصری بازی به مراتب زیباتر از بازی‌هایی هستند که روی پلی‌استیشن 4 پرو با رزولوشن 1440p اجرا می‌شوند. با این حال آیا می‌توان گفت که بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن 4K واقعی اجرا می‌شود؟

خب جواب این سوال منفی است. چرا که تعداد پیکسل‌های بازی کم‌تر از آن چیزی است که در رزولوشن 4K واقعی شاهد هستیم. یوبی‌سافت در اصل از تکنیک رندر checkerboard برای ارتقای رزولوشن بازی به 4K استفاده کرده است. البته باید بررسی‌های بیش‌تری روی نسخه نهایی بازی انجام شود تا بتوان در مورد آن نظر قطعی داد.

بازی Assassin's Creed: Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده