نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

شوهی یوشیدا از بازی جدید سازنده Infamous می‌گوید

شوهی یوشیدا، رییس استودیو‌های سونی، اخیرا اعلام کرده که بازی جدید سازندگان Infamous را چندین بار دیگر هم شخصا تجربه کرده است!

در انتظارات‌مان از کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2017، به این اشاره کرده بودیم که شاید کمپانی ژاپنی در این کنفرانس از بازی جدید استودیو ساکر پانچ، سازنده سری Infamous رونمایی کند. با این حال در کنفرانس سونی خبری از این بازی نبود و این در حالی است که شوهی یوشیدا، دو سال قبل و در جریان نمایشگاه E3 2015، اعلام کرده بود که ساکر پانچ بازی جدیدی در دست ساخت دارد و خود او شخصا چندین بار این بازی را تجربه کرده است. حال پس از نمایشگاه E3 2017، سایت Kinda Funny Games مصاحبه‌ای با یوشیدا داشته و از وی در مورد دلیل غیبت بازی جدید ساکر پانچ در کنفرانس سونی پرسیده و علاوه بر آن، جویای وضعیت فعلی این بازی شده است.

یوشیدا در پاسخ به این سوال با کمی چاشنی طنز، گفت که پس از توضیحات قبلی‌اش در مورد این بازی در نمایشگاه E3 2015، چندین بار دیگر هم آن را تجربه کرده است! وی همچنین در ادامه گفت:

هر بار که این بازی را تجربه می‌کنم... راستش نباید در مورد تجربه‌ام از بازی صحبت کنم!

به هر حال با اینکه یوشیدا هیچ اطلاعات جدیدی از بازی بعدی ساکر پانچ ارائه نکرده، اما حداقل می‌توان از صحبت‌های وی این برداشت را داشت که این پروژه در دست ساخت است. شاید سونی قصد داشته باشد که این بازی را در فاصله کمی مانده به عرضه رسما معرفی کند. شاید هم این شرکت رویداد PSX 2017 را برای رونمایی از بازی در نظر گرفته تا مانند سال گذشته، این رویداد را به شکلی باشکوه برگزار کند.

نظر شما در مورد بازی جدید ساکر پانچ چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده