نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

آپدیت 1.9 بازی Clash Royale با چهار نیروی جدید منتشر شد

بروزرسانی 1.9 بازی موبایل کلش رویال با اهداف افزودن ویژگی‌ها و کارت‌های جدید، منتشر شد.

بروزرسانی جدید بازی اندروید و آیفون کلش رویال (Clash Royale)، ساخته‌ی استودیو سوپرسل (SuperCell)، برای پلتفرم‌های اندروید و iOS با اهداف افزودن کارت و ویژگی‌های جدید منتشر شد. اول از همه، این آپدیت تعداد ۴ کارت جدید را به بازی اضافه میٰ‌کند که عبارتند از؛ کارت لجندری Mega Knight، کارت اپیک Cannon Cart، کارت کم‌یاب Flying Machine و کارت رایج Skeleton Barrel. به‌عنوان یک مورد ثابت در بازی، هر کدام از کارت‌های اشاره شده همراه با رویداد چالش ویژه مخصوص به خود، منتشر خواهند شد. از دیگر ویژگی‌های بروزرسانی ۱.۹، اضافه شدن چالش‌های جدید مانند چالش مرگ ناگهانی (Sudden Death)، چالش تلاش مضاعف (Ramp Up) و چالش اکسیر سه برابر (Triple Elixir) هستند. بروزرسانی ۱.۹ همچنین دسته‌ی نبرد جدیدی به بخش چیدمان کارت‌‌ها از سطح ۸ به بالا را به بازی اضافه می‌کند. در این آپدیت همچنین قابلیت کپی کردن دسته‌های نبرد دیگران (Deck) از بخش TV Royale، به اشتراک گذاری بازپخش‌های نبرد و همچنین ورود به کلن، از سطح ۱ امکان‌پذیر است. البته بخش درخواست کارت در کلن، از سطح ۳ به بالا در اختیار بازیکن قرار خواهد گرفت.

مهم‌ترین قابلیت اضافه شده به بازی در آپدیت ۱.۹، بخش حالت‌های مبارزات دو به دو است که استودیو سوپرسل از آن به عنوان تابستان دو به دو (Summer of 2v2) یاد می‌کند. در این بخش، بازیکن می‌تواند دو در مقابل دو، به‌صورت دوستانه، تمرینی یا بخش چالش، با دوستان خود بازی کند و می‌توانید در بخش مبارزات دو به دو با دوستان خود پس از پیروزی، صندقچه‌های متفاوت بازی را نیز به‌دست آورید. شما همچنین می‌توانید بازیکن‌های دیگر را به صورت مستقیم از قبلیه‌ (کلن) به بخش دوستان خود در بازی دعوت کنید و دیگر برای انجام این موضوع، نیازی به همگام‌سازی با شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و... نخواهد بود.

سوپرسل اعلام می‌کند دکمه مربوط به بخش مبارزات دو به دو در صفحه‌ی اصلی قرار خواهد گرفت و برای اطمینان از کارکرد صحیح، این ویژگی در ابتدا به مدت ۷ روز در دسترس خواهد بود. در صورت بدون مشکل اجرا شدن ویژگی‌های مربوط به این قابلیت، بخش مبارزات دو به دو به‌صورت کامل در  طول ماه جولای (تیر-مرداد) سال جاری نیز به بازی اضافه می‌شود. هدف سوپرسل از اضاف کردن قابلیت نبرد دو به دو در یک هفته و پس از در طول ماه جولای، آزمایش عملکرد آن و مشاهده احساس بازیکن‌ها نسبت به ویژگی نبرد‌های دو به دو است تا اگر امکان آن بود، این قابلیت به عنوان یک آپشن همیشگی به بازی افزوده شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده