// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

پروژه اسکورپیو ۹ گیگابایت حافظه رم در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد

با توجه به توییت جدید مایک ایبارا، پروژه اسکورپیو ۹ گیگابایت حافظه رم در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایک ایبارا در تازه‌ترین توییت خود اعلام کرد که با جدیدترین تنظیمات انجام‌شده روی پروژه اسکورپیو، آن‌ها موفق شده‌اند یک گیگابایت حافظه رم بیشتر را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار بدهند. در گذشته تنها هشت گیگابایت رم در دسترس توسعه‌دهندگان بود.

این گفته بدین معنا است که از ۱۲ گیگابایت حافظه رم پروژه اسکورپیو، سه گیگابایت در اختیار سیستم‌عامل خواهد بود و در این میان توسعه‌دهندگان می‌توانند از ۹ گیگابایت باقی‌مانده برای بازی‌های خود استفاده کنند. مایک ایبارا در این‌باره می‌گوید:

ما به تنظیمات خود روی پروژه اسکورپیو ادامه می‌دهیم تا توسعه‌دهندگان بتوانند از قدرت بیشتری برای بازی‌های خود استفاده کنند. در همین راستا یک گیگابایت حافظه رم بیشتر را در اختیار آن‌ها قرار دادیم تا بتوانند از ۹ گیگابایت حافظه رم GDDR5 پروژه اسکورپیو استفاده کنند.

با توجه به توییت مایک ایبارا، کمپانی مایکروسافت به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد تا بتواند قدرت بیشتری از این کنسول را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار بدهد. حافظه رم نشان‌دهنده حافظه کوتاه‌مدت قابل دسترس برای بازی‌هایی است که روی سیستم شما اجرا می‌شوند. به عبارتی هرچقدر حافظه رم بیشتر باشد، محتویات بیشتری از بازی را می‌توان در یک زمان بارگذاری کرد.

در ادامه و در یک توییت دیگر، مایک ایبارا گفت:

وقتی یک توسعه‌دهنده از فضای کامل رم در دسترس برای بازی استفاده نمی‌کند، مابقی فضای در دسترس به عنوان یک Cache عمل می‌کند. از این‌رو بارگذاری محتویات بازی در یک زمان سریع‌تر از قبل صورت می‌گیرد.

در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد میزان رم قابل دسترس پروژه اسکورپیو چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده