نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

تاریخ انتشار بازی Project CARS 2 به همراه تریلر جدید مشخص شد

باندای نامکو و استودیو اسلایتلی مد تاریخ انتشار بازی Project CARS 2 را به همراه یک تریلر جدید مشخص کردند.

امروز استودیو Slightly Mad و کمپانی باندای نامکو که به ترتیب سازنده و ناشر بازی Project CARS 2 محسوب می‌شوند، در جدیدترین اخبار بازی تاریخ انتشار این بازی مسابقه‌ای را مصادف با ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اعلام کردند. به مناسبت رونمایی از تاریخ انتشار بازی، استودیو Slightly Mad یک تریلر جدید هم برای آن منتشر کرد.

علاوه بر این، باندای نامکو اعلام کرد اولین دموی عمومی این بازی ریسینگ در غرفه باندای نامکو در نمایشگاه E3 2017 قابل بازی خواهد بود. گفته شده این دمو ویژگی Multi-class action، کنترل بهبودیافته و جدید بازی و همچنین کنترل اصلاح‌شده بازی با گیم‌پد را به نمایش می‌گذارد. در همین حال، تریلر مخصوص نمایشگاه E3 بازی، رویکرد محیط باز در حالت Career جدید Project CARS 2 را به تصویر خواهد کشید.

برای خوانندگانی که با این بازی آشنایی ندارند هم بگویم که بازی اتومبیل‌رانی Project CARS 2 ادامه نسخه اولیه بازی است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. نکته قابل توجه در مورد نسخه جدید این است که برخلاف بازی Project CARS، این نسخه تمامی برندهای معروف خودرو را خواهد داشت.

به نظر می‌رسد بازی Project CARS 2 از ابتدا با تمرکز بر ورزش‌های الکترونیک ساخته شده است و شامل مجوز رسمی و لایسنس مسابقات و سیستم اختصاصی برای پخش و استریم گیم‌پلی بازی است. در حال حاضر، گفته شده که چندین مجموعه مسابقه و مسابقات قهرمانی برای بازی در نظر گرفته شده که مدتی پس از عرضه آن برگزار خواهند شد.

در بازی Project CARS 2 امکان مسابقه دادن تمامی کلاس‌های مختلف خودروها با یکدیگر وجود دارد که یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از طرفداران خواهان افزوده شدن آن به این بازی بودند. در همین حال، به لطف تکنولوژی LiveTrack 3.0، مسیرهای مسابقه به صورت پویا به تدریج کثیف می‌شوند و فیزیک خودروها به توجه به تمیز، گلی یا یخ‌زده بودن جاده، تغییر خواهد کرد.

بازیکنان می‌توانند یک مسابقه کامل ۲۴ ساعته را به همراه تغییرات خودروها، آب‌وهوا و دما و حتی در گذر هر چهار فصل به صورت زنده تجربه کنند. علاوه بر این، افکت‌های مه و غبار، رعد و برق و برف هم در بازی وجود دارند که هر یک از آنها چالش منحصربه‌فردی ایجاد خواهد کرد.

بازی Project CARS 2 به قیمت ۵۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. در پایان می‌توانید جدیدترین تریلر بازی را مشاهده کنید:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده