// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

بازی The Swords of Ditto معرفی شد

استودیو OneBitBeyond با انتشار تریلری بازی The Swords of Ditto را برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخص ویندوزی معرفی کرد.

امروز بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو وان‌بیت‌بیاند (OneBitBeyond) و کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) بازی جدید خود را که یک اثر اکشن نقش‌آفرینی است، با نام The Swords of Ditto معرفی کردند. بازی مذکور در اوایل سال آینده میلادی برای پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی منتشر خواهد شد.

به نقل از سازندگان، بازی The Swords of Ditto در سبک نقش‌آفرینی طراحی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد که سفر خود را با قهرمانان خود آغاز کنند و به نبرد با دشمن شیطانی یعنی Mormo بروند. دنیای این بازی بسیار زیبا و در عین حال خطرناک طراحی شده است. قهرمان خود را ارتقا دهید و به محیط‌های مختلف بروید و به لوت‌های متنوع دست پیدا کنید و با آشنا شدن با شخصیت‌های جدید به مبارزات مختلف ملحق شوید.

به نظر می‌رسد که هر بار با تجربه بازی، محیط و عوامل بازی در تجربه بعدی تحت تاثیر وقایع قبلی قرار می‌گیرد؛ طوری که کارهایی مانند یافتن سلاح‌های قهرمان‌های پیش‌تر کشته‌شده و لوت کردن آیتم‌های آن‌ها در بازی امکان‌پذیر است.

سلاح‌های این بازی شامل شمشیر و تیر‌کمان‌ها به همراه سلاح‌های ویژه‌ای نظیر دیسک گرامافون، چوب گلف جادویی و غیره است. علاوه بر این‌ها کاربران در حین بازی می‌توانند با جمع‌آوری آیتم‌هایی قدرت قهرمان خود را افزایش و تجهیزات خود را ارتقا دهند.

بازی The Swords of Ditto از بخش دونفره Local بهره می‌برد.

در ادامه می‌توانید تریلر کارتونی و دوست‌داشتنی این بازی را به همراه تعدادی عکس مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

The Swords of Ditto


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده