نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

تاریخ انتشار بازی Mega Man Legacy Collection 2 مشخص شد

کپکام تاریخ انتشار بازی Mega Man Legacy Collection 2 را برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص کرد.

پس از لو رفتن بازی Mega Man Legacy Collection 2 توسط یک سازمان سیستم درجه‌بندی سنی کره، کمپانی کپکام در جدیدترین اخبار بازی، این بازی پلتفرمر را برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان معرفی کرد.

در این کلکسیون شاهد جمع‌آوری چهار بازی مگامن در یک بازی هستیم که شامل چندین محتوای اضافی و چالش‌های جدید هم می‌شوند. خبر خوشحال‌کننده این است که نیازی نیست برای تجربه این بازی زیاد صبر کنید و بازی Mega Man Legacy Collection 2 در تاریخ هشتم آگوست (۱۷ مرداد) به صورت دیجیتالی و فیزیکی به قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

در حالی که بازی Mega Man Legacy Collection شامل ۶ بازی اول سری مگامن بود، بازی Mega Man Legacy Collection 2 شامل بازی هفتم، هشتم، نهم و دهم سری است. کپکام با انتشار متنی به مرور این چهار بازی پرداخته است:

مگامن

بازی Mega Man 7 مفاهیم جدیدی مانند فروشگاه داخل بازی را به این سری کلاسیک اضافه کرد که به واسطه آن، امکان خریداری آیتم‌های کاربردی از طریق پیچ‌هایی که در جریان بازی جمع‌آوری می‌کردید، وجود داشت. هنگامی که به آیتم Beat Whistle دسترسی داشته باشید، چاله‌ها خطرناک نیستند؛ چرا که به واسطه این آیتم می‌توان دوست پرنده مگامن را احظار کرد تا شما را از خطر سقوط نجات دهد. در کنار پیشرفت جلوه‌های بصری از هشت بیت به ۱۶ بیت، بازی Mega Man 7 یک رقیب جدید برای مگامن معرفی می‌کند؛ یک ربات مرموز به نام Bass و همراهش که یک گرگ رباتیک است به نام Treble.

مگامن

بازی Mega Man 8 با ارتقای جلوه‌های بصری مجموعه به ۳۲ بیت، جزئیات بیشتری به انیمیشن‌ها و اشیا متحرک بازی اضافه کرد و برای اولین بار در مجموعه شاهد صداگذاری شخصیت‌ها بودیم. در این بازی، شما باید مسیر خود را از طریق پریدن، لیز خوردن و تیراندازی در مراحل منحصربه‌فرد و زیبای بازی هموار کنید تا نقشه‌های شیطانی دکتر ویلی را متوقف سازید و یک داستان حماسی و بین کهکشانی را که قصه رباتی به نام Duo را روایت می‌کند، از طریق میان‌پرده‌های انیمیشنی و معروف بازی تجربه کنید. Duo که یک ربات فضایی است، به دنبال منبع نیرویی شیطانی به نام Evil Energy می‌گردد.

مگامن

بازی Mega Man 9 به لطف بازگشت به ریشه‌های هشت بیتی مجموعه، انقلاب کلاسیکی به راه انداخت. در یک پیچش داستانی غافلگیرکننده، ربات‌های دکتر لایت دیوانه شده و وی را زندانی کرده‌اند! دکتر ویلی ادعای بی‌گناهی می‌کند؛ اما شما از اهداف شوم وی باخبر هستید. بهبود اوضاع با گیم‌پلی کلاسیک بازی (که به اصول اولیه مجموعه بازگشته اما ویژگی‌های مدرن مانند فروشگاه داخل بازی را هم دارد) به مگامن سپرده شده است. در ضمن امکان بازی در نقش پروتومن، رقیب ابدی مگامن نیز فراهم شده؛ اما می‌توانید در نقش یک ربات دیگر به نام فیکمن هم بازی کنید که از محتوای اضافی بازی Mega Man Legacy Collection 2 است.

مگامن

در بازی Mega Man 10، یک رقیب دیگر به نام باس هم در کنار پروتومن به عنوان شخصیت قابل بازی اضافه شده تا در یک ماموریت چالش برانگیز هشت بیتی، یک بیماری مسری به نام Roboenza را متوقف کنید. هنگامی که شخصیت‌های منفی بخش داستانی را متوقف کردید، می‌توانید در نقش قاتلان مگامن در مراحل منحصربه‌فرد خودشان بازی کنید که ابتدا به عنوان بسته الحاقی منتشر شده بودند و حالا در این کلکسیون موجود هستند. با گذراندن مراحل آن‌ها می‌توانید از سلاحشان برای مگامن در بخش داستانی بازی استفاده کنید.

این کلکسیون همچنین با قابلیت «زره اضافی» منتشر می‌شود که میزان آسیب را نصف و سیستم چکپوینت را به بازی اضافه می‌کند تا تجربه ساده‌تری برای بازیکنان تازه‌وارد فراهم شود. طبق گفته کپکام، این قابلیت برای کمک به بازیکنان تازه‌وارد مجموعه فراهم شده که شاید به خوبی با این مجموعه محبوب آشنایی نداشته باشند. در عین حال برای بازیکنان حرفه‌ای یا کسانی که دوست دارند خود را محک بزنند، مراحل تغییر یافته و چالش‌های جدیدی به حالت چالشی بازی افزوده شده که مجهز به رتبه‌بندی آنلاین هم است.

و در نهایت، یک موزه کامل هم در این کلکسیون گنجانده شده که شامل آرشیو طراحی‌های مفهومی، طرح‌ها، منابع توسعه و غیره می‌شود. علاوه بر این، یک پخش‌کننده موسیقی هم در بازی وجود دارد که امکان گوش دادن به تمامی موسیقی‌های چهار بازی را فراهم کرده است.

مگامن

در پایان می‌توانید تریلر بازی Mega Man Legacy Collection 2 را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده