// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

NBA 2K17 فینال مسابقات NBA را پیش‌ بینی کرد

همانند سال گذشته، بازی ورزشی NBA 2K17 مسابقات فینال NBA را پیش‌بینی و برنده را اعلام کرد.

مسابقات فینال امسال بستکبال NBA از این هفته شروع خواهد شد و در جریان آن، دو تیم Cleveland Cavaliers و Golden State Warriors باید برای سومین سال متوالی برای عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، توکی اسپورتس (2K Sports) نتیجه شبیه ساز مسابقات فینال را که از طریق بازی NBA 2K17 صورت گرفته است اعلام کرد. در جریان این پیش‌بینی تیم Golden State Warriors توانست عنوان قهرمانی فصل جاری را از آن خود کند. در بازی هفتم، کوین دورانت با کسب ۴۱ امتیاز توانست به برنده شدن تیمش با نتیجه ۱۳۲ به ۱۰۶ کمک کند.

برای کسانی که اطلاعاتی از نحوه برگزاری مسابقات حذفی NBA ندارند، باید بگویم که هر مسابقه مرحله حذفی در هفت مسابقه انجام می‌شود و هر تیم که بتواند چهار بازی از هفت بازی را برنده شود، راهی دور بعد خواهد شد. در سال گذشته تیم Cleveland Cavaliers سه بازی از هفت بازی خود را در فینال باخته بود و تنها توانست  یک بازی را برنده شود. در ادامه با یک برگشت موفق آمیز با نتیحه ۴ - ۳ تیم واریورز را شکست داد و قهرمان شد.

نکته جالب دیگر این است که در جریان پیش‌بینی سال گذشته، تیم Cleveland Cavaliers قهرمان فصل شده بود و حال ظاهرا این سری نوبت تیم واریورز شده است تا قهرمان فصل جاری شود. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این پیش‌بینی درست از آب در می‌آید یا نه.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده